Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk/Transfer??? Hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

Jeg står i den situation at jeg skal til at lave nogle tørklæder med forskellige tekster/motiver på. Normalvis broderer jeg, når det skal være noget anderledes motiv, men vil gerne igang med tryk.

Men selvom jeg sidder og søger på google, så kan jeg ikke rigtig komme frem til hvor jeg skal starte. Og der er vidst flere måder at tryk kan lade sig gøre på.

Vi snakker om at jeg skal kunne lave et hvilket som helst motiv på computeren og så få det ned på stof. Der vil ofte skulle laves mange af den samme, så det skal selvfølgelig være den løsning der bedst kan betale sig økonomisk, men også tidsmæssigt.

Men alt ialt, hvad skal man ud og skaffe for at komme igang med at special-lave transfers, er det en speciel priner? papir? nogen former for trykkere der er bedre end andre?

Håber virkelig i kan hjælpe mig bedre på vej.

Nå ja, og en sidste til, er det overhovedet muligt selv at lave transfers med glimmer?

På forhånd tak til alle :-)

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også læst om en printer der printer direkte på, men er der nogen der ved om det i det lange løb er mere økonomisk end ved alm. transfers?

Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

kontakt til

fashion_time_rwp@yahoo.com

mvh

Ali

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Nu er tørklæder jo et vidt begreb, men jeg vil som udgangspunkt sige, at du ikke kan printe ordentlige transfers som holder i brug ved vask - med en egen computer uden printeren er MEGET dyr. Ofte skal de silketrykkes - da man gerne skal ha en stor farvemængde til rådighed - og så varmeoverføres de. Der er masser der laver transfer print - nok flest i Kina idag. Typen afhænger helt af hvad det skal trykkes på. tænk strømper som ofte har et hvidt tryk med lidt info - det er billige transfers på tyndt papir med tynd farve og overførsel på 0,2 sek - men tænk alternativt flock transfers (som kan ligne broderi - ophøjede) eller transfers der skal tåle 60 eller 40 grader vask der skal sidde synligt - vidt forskellige produkter

Med en in-house printer til en computer kommer du langt, men holdbarheden - hvis der stilles krav til den, så er printeren DYR og outsouce sikkert billigere

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)