Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så launcher jeg min webside

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Nu er det ved at være tid til at launche et projekt der har været igang siden ultimo 2012. Det er selvfølgelig ikke længe i forhold til mange andre projekter, men for os har det været en del at få tid til sammen med alt andet der samtidigt skulle passes.

Ideen er en gratis træningsside for folk der vil starte med at daytrade. Alt content er gratis og vi satser så på at kunne tilbyde 1on1 trænings-sessioner med de medlemmer der skulle være interesserede.

Til at starte med holdes alt gratis og så må vi se hvad siden bringer længere ud i fremtiden. :)

(Alt tekst er ikke renskrevet og der kommer også andet content ind for medlemmer, vi regner med at pudse det sidste af over weekenden og så går det rigtigt løs)

For de interesserede:

www.pipstarter.com

Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår åbnede I dørene?

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er gået lidt "live" idag, selvom vi stadig godt ved der er et par småting der skal renpudses.

Projektet har dog kørt siden Oktober sidste år hvor vi allerede startede med at tage folk ind til coaching, træning og teste materiale af på så vi havde noget at gå ud fra. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk et rigtig spændende koncept. Håber på det bedste for jer. :)

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For mig var den 500 år om at loade, så opgav inden jeg kom ind på siden!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi skal have flyttet serveren til EU, den er lige nu hosted i US og det skaber desværre lidt hastighedsproblemer

Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Det virker umiddelbart lidt useriøst, at I har så mange positive anmeldelser på åbningsdagen, samt at I skriver "... join thousands of other traders". Måske I skulle gøre det klart, at der er tale om pre-signups. I mister uundgåeligt noget troværdighed hos folk, der ved, at I lige er gået live. 

Jeres design er sikkert; det følger moden. Dog savner jeg en rød tråd, hvad fonts angår. Helvetica på jeres knapper er helt hen i hegnet. 

Jeg kan ikke fortælle dig, hvordan den virker på målgruppen, da jeg ikke er en del af den. Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Pipstarter:

Ja vi skal have flyttet serveren til EU, den er lige nu hosted i US og det skaber desværre lidt hastighedsproblemer

Lokationen er ikke problemet. Ping-tiden er under 200 ms. 

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så teknisk begavet er jeg heller ikke mht. hosting / pingtider osv. 

Pointen er dog at vi skal have skiftet hostingudbyder i den kommende fremtid og så burde loadingtiderne være elimineret. :-) 

Jeg ser ingen grund til at nævne der er tale om pre-signups eller hvad du vil kalde det. Det er folk der har testet vores content og fået coaching af os, som også er tilgængeligt for alle der efterfølgende skulle signe op.

Men tak for dine kommentarer

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt koncept. Jeg kan sagtens er mig selv som bruger, og vil tilmelde mig når jeg kommer i nærheden af min Mac.

Det er spændende at se projekter af denne type på Amino.

Mvh Carsten


Side 1 ud af 3 (22 indlæg)