Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du give min korte reklamefilm noget kritik?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler jeg er ved at være omkring færdig med min lille reklamefilm, men kunne godt tænke mig noget feedback inden jeg laver en eksport af det, da jeg kun har få af disse. Jeg bruger min prøveperiode til det, så filmen er branded, i hjørnet og slutningen - ikke noget der egentlig genere mig.

Klippet kan ses her http://www.powtoon.com/p/eiV3qpxXOUY/.

Jeg har skåret en hel del fra originalen, og gået fra 56 sekunder, til 35. Det hele er lavet i drag'n'drop.

Er der noget som virker forkert, noget der skal fjernes fra den eller andet? :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er super fin - Men tror du ikke der ville være en fordel ved at lave to forskellige, hvor den ene henvender sig til folk der gerne vil udgive, og den anden til folk der gerne skrive?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige, jeg er ikke pjattet med baggrundsmusikken. Den lyder lidt sørgelig/dyster og det påvirker egentlig filmen for meget. En munter motivations-jingle ville passe meget bedre :)

Er der derudover mulighed for at speede det hele lidt op? Eller var det måske blot musikken der fik det til at trække lidt ud 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Det er en ganske fin video, du har produceret. Længden er udemærket, og du formår at komme godt ud med budskabet. Dog er jeg ikke vild med baggrundsmusikken, som jeg synes er en anelse for trist og sørgmodig.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skiftes musikken ud :). Jeg havde en anden på tidligere, men meningen var det skulle foregå stille i baggrunden - ligesom elevatormusik. Den første var aaaalt for høj. Men jeg vil lede efter en lidt mere munter én.

Jeg kan styre det ned til 1 sekund af gangen - ville ønske jeg kunne køre halve, det ville hjælpe en del. Jeg kan desværre ikke bede den om at være hurtigere på nogen punkter, da teksten kommer med den fart den nu gør, og bliver de sekunder der er tilbage når den er "skrevet" færdig.

Angående om der skulle være en til hver segment, så kunne det selvfølgelig være en mulighed, selvom jeg gerne ville ramme begge på én video. Så er det lidt nemmere at dele det til alle, istedet for at sidde "blogger de? er de linkbuilder? hvilken video skal de præsenteres for?"

Men tusind tak for responsen :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, som en anden også nævnte, at musikken er temmelig trist! Budskabet kommer fint frem, men musikken er noget jeg ville bruge til f.eks en reklame for en trist dokumentar. 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i fuld gang med at lede efter noget nyt. :)

Ville ønske det var lidt nemmere at finde passende musik. Det meste jeg er stødt på, er enten trist, eller noget der siger "ferie" eller "sammenkomst" og det duer ikke :P

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der smidt en ny sang på. Den hedder Coconut Water, og er meget langt fra den anden. Den virker helt funky, men om den passer ordentlig til, aner jeg ikke. Har hørt mig døv i det hele, så håber nye ører kan hjælpe :) Linket i første indlæg er det samme, men spiller med den nye sang.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin lille reklamevideo!

Jeg har allerede bestemt mig for at oprette en bruger derinde, så lidt har den da virket :-) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Børsting Sørensen:
Jeg har allerede bestemt mig for at oprette en bruger derinde, så lidt har den da virket :-) 

Fantastisk. :P

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)