Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App der kan holde øje med medarbejdernes timer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Kunne godt tænke mig at hører om nogen skulle kende en app, hvor medarbejderne kan "punch" ind at de er ankommet på arbejde samt hvornår de smutter. Jeg har medarbejderne der er timelønnet og kunne godt tænke mig et system til at gøre det nemmere for mig at vide hvor meget de har arbejdet og om de f.eks. kommer forsent på arbejde hvis jeg ikke selv er til stede. 

Jeg stødte ind i http://www.shiftplanning.com/ men var ikke tilfreds med den måde den fungerede på samt de fejl der opstod.

Jeg har også før hørt om en app til iOS som bad en medarbejder om at punch sig selv ind og endda tage et billede, desværre har jeg ikke kunne finde den.

Håber at der er nogen der kan hjælpe :)

Tak på forhånd

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med at lave en knappe, på et intranet "MØDT IND" og når man er mødt ind, kommer knappen "GÅET HJEM". de skal så ind på dette intranet (som kun kan tilgås lokalt) og klikke. På den måde ved du at de er tilstede.

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan

Tak for dit svar. Det er helt sikkert en mulighed, men vil lige sikre mig der ikke allerede er noget software eller en app jeg kan bruge i stedet, før jeg for lavet sådan noget. Har nemlig ikke selv forstand på at opsætte det selv.

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Jensen:

Hvad med at lave en knappe, på et intranet "MØDT IND" og når man er mødt ind, kommer knappen "GÅET HJEM". de skal så ind på dette intranet (som kun kan tilgås lokalt) og klikke. På den måde ved du at de er tilstede.

Sådan fungerer det i alle Elgiganten-varehuse - Glimrende system. 

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg klare for dig hvis det når der til.

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du blot vil kontrollere de tal dine medarbejdere har, - kan du måske blot se i din routers dhcp log når de tænder deres computer og når de slukker deres computer, - så burde der ske noget på deres mac-adresse.

Vedr. en intranetløsning hvor man kan klikke ind/ud som beskrevet i denne tråd vil det maks taget 1 time at lave en lavpraktisk løsning for en programmør.

DVS du kan komme lang for < 1.000kr hvis du ikke finder en billigere løsning fordi det allerede er lavet

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager heller ikke mere end en time eller 2 at lave en app til det, måske kombineret med GPS, så du rent faktisk kan se de var på stedet når de loggede ind, og/eller som skrevet en lokal server, der kun virker internt.

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Archi 

Systemet du leder efter er lige netop blevet udviklet. 
Kontakt 3135 3628
 

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Den vil jeg også gerne hører noget mere om ?

Mvh

Ngage

Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ngage
Du ringer bare :)
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)