Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange lokale månedlige søgninger, skal der til før i ville starte et affiliate site?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Som overskiften siger, så hvor mange lokale månedlige søgninger, skal der til før i ville starte et affiliate site?

Hvad skulle der til? Snakker vi:

- > 1000

- > 10.000

- > 25.000

Håber i kan komme med nogle bud :)

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mellem 100 og 10.000 eksakte... kommer an på nichen...

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det er jo et svært spørgsmål! :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler en vigtig faktor i dit regnestykke. Det kommer jo udelukkende an på, hvad et besøg er hvér. Er det f.eks. branding af musik, hvor man typisk ikke tjener mere end 4-10 kr. pr. konverteret henvisning, eller drejer det sig om lån, poker eller forsikring, hvor man man kan tjene >500 kr. pr. konvertering?

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

det afhænger jo meget af hvilken branche siden er inde for.

Det afhænger også af hvor meget du vil tjene på siden, fordi reelt kan man få en side op og stå for 45,- om året, hvis man benytter sig af gratis hosting. :-)

Vh. Mathias B

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mine sider har jeg det sådan at jeg giver den fuld skrald med det jeg har lyst til, som f.eks. den i min signatur (kan sagtens se nu at opgaven er umulig..) 

Men den har jeg lært en masse vigtige ting fra, både SEO ting, men også selve WP opbygning mm. (det nærmere mit test site nu...) :)


Har en tøj side, som jeg "tog" domænet til for 4-6 måneder siden, men det er ikke et "google" domæne som sådan, men det er stadigvæk et projekt jeg arbejder på, da Facebook og google+ sagtens kan give mig rigelig besøgende :-)

hvis du udelukkende går efter google søgninger, så vil jeg sige det hele afhænger af nichen..

"gratis spil" < Tror jeg godt nok du skal være prof for at ramme nummer 1 på :-)

men et longtail keyword er oftest nemmere som: "Billige bukser fra USA" (har ikke undersøgt søgningen) - men der vil jeg mene det oftest er nemmere at fokusere på et par undersider til den søgning :-)

Din SEO taktik afgøre rigtig meget: vil du ramme 1-2 søgninger, eller en MASSE lange søgninger som f.eks. ovenstående og 10 andre? :-)

Håber det gav dig lidt til tænketanken :)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 35
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker omkring de 1000, er et meget godt udgangspunkt hvis nichen ikke er alt for stor :)

Mit første projekt www.slankekurkostplan.dk, Har du spørgsmål til sund kost så kontakt mig.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)