Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lidt feedback på min iPhone-cover webshop iCheap.dk.

Lige nu ligger den og omsætter fornuftigt - men ville ikke have noget imod at skabe flere salg :-).

Tager imod feedback med åben sind!

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune

Jeg synes det er en fornuftig webshop du har fået opbygget. Logoet synes jeg måske godt kunne trænge til et lidt bedre design, men ellers en fin side. ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at få lavet et logo og eventuelt et slogan.

Søg på seo og søgemaskineoptimering her på amino.dk, så kan du lære en masse om optimering.

Din hjemmesides forside svare både på www.icheap.dk, icheap.dk og icheap.dk/index.php. Det er duplicate content og bør rettes.

Skriv nogle gode titletags og meta descriptions til hver underside/produktside. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres feedback :-)

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker design

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Bangkok
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide din side. Produkterne er nemme at overskue og det øverste af siden virker rolig. Hvis jeg skulle ændre noget ville jeg:

Lave et logo som er mere unikt. Lade være med at bruge en standard font til iCheap.dk

Vælge en størrere font til produktbeskrivelsen. Den kan sagtens klare et punkt eller to mere uden at blive for dominerende.

Vælge en størrere linjeafstand til produktbeskrivelsen og til f.eks teksten under "Beskyt din iphone"

Logoerne for Post dk og betalingskortene er meget dominerende. Logoerne skal være mindre. Jeg troede det var annoncer. Det er fint du oplyser om fast fragt, men jeg ville smide resten ned i footeren. Det vil skabe noget kontrast i din footer og samtidig gøre, at du ikke har så meget tom luft på forsiden, så siden bliver mere sammenhængende.

Footeren er for dominerende og jeg ville gøre skrifttypen mindre end den du bruger på sider. Gør overskrifterne i footeren lidt størrere end brødteksten og gør dem evt. hvide.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback - det vil jeg kigge på :-)

God aften!

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sune,

Tag lige en kop kaffe, for det her indlæg blev langt :-)

Min første tanke var at siden var lidt kedelig og virker meget som en fast template der blot er smidt produkter på. Det kan være du har en grund til dette, men jeg ville nok kigge på at ændre nogle af dine farver.

Logo: Som nævnt; lav dette om, da det ser for hjemmelavet ud.

Dit hjælpeikon i toppen er ret uskarpt. Selve teksten "Hej - Kan jeg hjælpe dig" er meget fnidret.

Synes iøvrigt at dette punkt, sammen med punkterne: "Anmeldelser" - "fragt" - "Post Danmark", fylder ekstremt meget. Hvis du gjorde det mindre og smed de vigtigste punkter op i topbanneret, og resten ned i bundrammen, så ville du have så meget mere plads til at sælge dine produkter.

Ligeledes synes jeg din kurv er alt for voldsom og placeret forkert. Smid den op øverst til højre og lav den simpel. Tjek evt vores kurv på pimpmyhead hvor vi sølger flexfit kasketter - Den er topsimpel (det er der en grund til)

Hvis du fjernede disse ting så ville du have så meget plads til at sælge produkter på:


Brug evt denne plads til relaterede produkter - du har dem liggende under dit produkt hvor de færeste ser dem = Kunden lukker siden i stedet for at klikke videre til et andet produkt som kunne være relevant for dem.

Du har en knap der hedder "FLERE DETALJER" Jeg er på dette produkt og klikker: http://www.icheap.dk/product.php?id_product=19 Så kommer jeg længere ned på siden og ser præcis den samme tekst som du har skrevet ovenfor i den øverste beskrivelse - det er bare jævnt irriterende :-)

Hvis der ikke er mere at skrive om produktet så fjern denne funktion.

Læg i kurv knap - denne er grå ligesom stort set alt andet på siden. Denne knap er den vigtigste knap på din produktside! Hvorfor så skjule den med en grå farve?

Når man kommer ind i kurven har du en tekst der hedder "QTY" som nok skal ændres til dansk som resten af siden. Overvej om du skal ændre teksten på feltet "rabatkupon" til "gavekortkode" - Når jeg ser ordet rabatkupon så går jeg straks igang med at gennemsøge nettet for rabatkuponer.

Alle call-to-action knapper er i kurven også grå - Få ændret alle de grå knapper og jeg garanterer at du får solgt noget mere.

Du beder folk om at logge ind for at handle = ekstremt mange smutter her. Folk skal bare have lov til at købe dit produkt, så de kan komme videre. Du beder endda om et kodeord, så skal jeg til at tænke over et kodeord jeg har lyst til at bruge på din side. Det er besværligt og jeg handler et andet sted - sorry. Væk med dette hurtigst muligt.

Man skal vælge om man er Hr. eller Fru. - Der står 2013 på min kalender, og dette virker godt nok oldnordisk, specielt når man kigger på din målgruppe. Væk med dette felt.

Så har du et felt: "assign an adress title for future reference" - Jeg aner ikke hvad du snakker om - forstår godt meningen i spørgsmålet, men hvorfor? Igen skal jeg tænke, og du ønsker ikke at dine kunder skal tænke når de er på vej igennem købsflowet. Væk med dette felt.

Jeg har tastet et 6-cifret password men får at vide at der er fejl i mit password - jeg har brugt Ø så det er nok derfor, men det er jo blot et gæt. Endnu en årsag til at fjerne alt der hedder log-ind. Det svarer til at du skal sige en hemmelig kode for at komme ind i Netto.

Jeg får klikket mig igennem til betaling, og her skal jeg vælge, hvordan jeg vil betale: Du har én måde man kan betale, så det valg er nok unødvendigt. Få mig direkte over i dit betalingsvindue i stedet.

Dit betalingsvindue dirigerer mig væk fra siden og over på en ny side, hvor alt der minder om shoppen er væk. Jeg bliver usikker på om jeg har lyst til at taste mine oplysninger ind.

Generelt synes jeg der er rigtig meget der skal rettes op, men det er dog set meget værre :-) Der er dog ekstremt mange der sælger iphone covers, så du skal sgu være skarp.

Håber blot du tager mine råd på en positiv måde, da jeg tror de kan hjælpe dig videre.

PS: Du har stavefejl i din bundramme :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter :)

2 sek, brygger mig lige en kande kaffe ;-o)

Mange tak for din feedback, den vil jeg glædeligt tage til mig og kigge lidt på alle de punkter du har skrevet :-)

God dag!

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt "target="_blank" på dit link til Trustpilot, det er altid en dårlig ide at sende potentielle kunder væk fra ens side, som du gør nu, så hellere åbne Trustpilot i et nyt vindue. Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)