Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj webshop søger billigst mulig fragt + emballage

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

shopKONRAD.dk:
Herudfra udregnede postdanmark en enhedspris på hhv 0-1 kg, 1-5 kg, 5-10 kg, og 10-20 kg.

 

Hej Daniel

Vil du oplyse hvor meget du give pr. pakke ved post danmark i de forskellige vægtklasser? Så er det lidt nemmere at sammenligne Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Du finder ikke noget, der er mere pålideligt end Post Danmark. Basta. Mht. priserne, så vil jeg også foreslå at få en erhvervsaftale asap (hvis du har en vis volumen) og ellers sende som brev. Ved pakker af værdi <500 kr. kan det næppe betale sig at sende som pakke.

Mht. emballage kan jeg anbefale RajaPack, alt det emballage jeg køber i DK, køber jeg hos dem og har været meget tilfreds med både udvalg, priser og service.

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Dylsing Olsen:

Alexander Langhede Andersen:

Først og fremmest rigtig flot webshop og enormt fede varer, som jeg helt sikkert må kigge nærmere på, når tiden lige er til det.

I forhold til fragtpriserne vil jeg høre, om du sender dine pakker forsikret gennem Post Danmark? Altså om du sender som brev eller pakke? Og hvor meget vejer dine forsendelser typisk?

Jeg bruger selv Post Danmark til levering af mine forsendelser, som jeg sender uforsikret som brev, og jeg er endnu ikke fundet noget firma, der kan tilbyde en billigere løsning, når det drejer sig om varer af relativt lav vægt til private kunder.

Ang. emballage kan jeg anbefale Jakodan.dk og BilligEmballage.dk, som jeg begge har rigtig fine erfaringer med.

Tak for de pæne ord, Alexander! Dem sætter jeg stor pris på! 

Mine pakker vejer oftest mellem 200-600g og lige pt. bliver de sendt som uforsikret brev. Men når man sender en bestilling på mere end X-antal kroner, så synes jeg det er for usikkert at gøre dette, og jeg leder dermed efter en anden løsning, men som dog stadig er til at betale. At betale 70-80,- for en forsendelse er i hvert fald for meget i min optik. 

Tak for linksene! Hvilket slags emballage sender du det i? Jeg har kigget lidt på dem som hedder "tekstilposer", som virker fornuftigt og til en yderst god pris! 

Med venlig hilsen 

- Nikolaj

Dine pakker vejer desværre noget mere end mine almindeligvis gør, og derfor har jeg heller ikke lige noget bud på, hvordan du kan formindske udgifter hertil. Umiddelbart giver det god mening med den fragtpris, som du tidligere nævnte.

Men ja - jeg kan se, at du har nogle ret dyre varer på hjemmesiden, og i disse tilfælde kan jeg sagtens forstå, hvis man som kunde må have en forventning om, at varen sendes forsikret. Om ikke andet er det i hvert fald dig, der står med problemet og må give erstatning/sende ny vare, hvis Post Danmark mister den undervejs, hvilket jo selvsagt er rigtig ærgerligt, når der er tale om så dyre varer.

Jeg har dog ikke lige nogen løsning på problemet, og stod jeg i din situation, ville jeg nok ærgerlig talt også vælge at sende uforsikret. I sidste ende synes jeg, at det er en meget lille procentdel af pakkerne, som Post Danmark mister, og det er yderst sjældent, at jeg har problemer med det.

Ang. emballagen sender jeg i boblekuverter, hvilket egentlig fungerer meget fint. De er gode, fordi de i højere grad kan tåle at blive lidt mast og klemt under transporten. Til lige præcis dine varer synes jeg dog også, at tekstilposerne virker som et udmærket valg - med mindre kunden køber en cap, som jeg forestiller mig, at der meget nødigt må blive klemt og miste sin form.

Med venlig hilsen,
Alexander 

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sorry jeg skriver her inde. jeg ved godt folk vil ha det billigt så billigt idag. men jeg starter selv op her fra det nye år når alt er kommet på plads med kunderne og det. dog kun på sjælland når der mere bliver det udvidet til fyn og jylland. hvorfor det er dyrt at sende en pakke idag ja det har jo noget med at folk skal ha løn plus benzin og forsikringerne er desværre ikke helt så billige mere men ja kan godt følge jer .men nu har jeg arbejdet igennem utrolige mange forskellige transport firmaer. og min erfaring er lad hver med at tag de billigste. som gls og det de total ligeglade med din pakke de skal bare tjene penge, kender en der er starte igennem dem og han for 4 kr pr pakke han kører ud så han ligger og kører 15 timer om dagen helt apsurt . dog kommer jeg ikke til at være den billigeste men kommer til at ha fair priser plus en garanti for hvis pakken ikke når at blive leveret dag til dag er der fri fragt på den pakke. og alt afhentning er efter 15. dog kan der laves aftaler. hvis folk vil ha det tidligere.

program jeg kommer til at bruge er et hvor man går ind på computer og skriver ind hvor den skal fra og hvor den skal til om det en pakke eller palle og så sender man den bare ind bing popper den op på min com. og jeg kan så printe den ud og se på computer hvornår den skal hentes. og hvad tid den er klar. + i kan printe en self ud i så kan proppe på pakken så jeg ikke kan tag fejl hvor den skal hen og der vil stå en ordre nr så jeg altid kan finde den på min com.

hvis det noget i vil hører mere om og måske kunne være interreseret så skriv endelig en privat besked til mig. jeg ved det her kommer til at blive stort og priserne vil self blive bedre jo længere hen jeg kommer. så hvis i vil være med i starten så kontakt mig endelig. for at se priser og hvis der spørgsmål jo flere kunder jeg har at starte med jo flere biler vil blive sat ind.

ps der vil self være forsikring på alle pakkerne så jeg betaler hvis jeg skader dem.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)