Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab Randers

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ørsted
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Er der nogle af jer derude som har kendskab til nogle gode kontorfællesskaber i det østjydske?

Jeg syntes ikke jeg kan finde nogle i randers området, men måske er det bare min søgning som halter lidt hehe

 

på forhånd tak

 

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Johnny

 

Inden du acceptere Damatech burde du kontakte Karen i Centerhuset på Messingvej 42, hun er administrator for hele erhversparken på Messingvej - og kan ofte formidle en kontakt til en af de andre udlejere som har et ekstra kontor til overs.

 

Damatech er en fin løsning, men rimelig dyrt - men kig på det.

 

Mvh Brian

Kungfu-online.dk

Messingvej 42CX

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian, Jeg kigger selv efter kontorfællesskab og så netop dit indlæg omkring Damatech. Du kender priserne ser det ud til -
hvor meget er "dyrt"? Og kender du også de andre priser du nævnte? Tusind tak på forhånd :)

Mange hilsner
Janet.
Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet

Prøv at ringe til Karen, der er rimelig ofte noget til leje.

Damatech koster ca. 3000kr pr måned for et lille kontor som du skal dele med en anden, for ca. det samme kan du leje nogle af erhvervsparkens lejemål alene.

 Damatech har naturligvis også alle kontorartikler til rådighed.

 Mvh Brian

 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak - du er godtnok hurtig :) Jeg prøvede lige Karen men hun holder fri (naturligvis, for det er jo påske).

Jeg prøvede også lige Damatech og prisen er der 1.700 plus moms. Det er faktisk billigt, sammenlignet med Århus. Her giver vi raskt væk 3.200 plus moms for en kontorplads i et åbent kontorlandskab (altså delt med en eller, oftest med flere andre). Dog er alt inkluderet (næsten) - både rengøring og vinduespudsning, kaffe og the dagen igennem, mulighed for at låne et mødelokale til afholdelse af møder, varme, el og vand.

Det er noget helt andet når man får et almindeligt lejemål - godtnok er huslejen måske billig men så skal du lægge alt det andet oveni. Plus måske alarm og diverse forsikringer for den bygning eller kontor som du lejer. Så det betaler sig helt klart med en kontorplads - så længe man kun behøver en eller to pladser i alle fald. Desuden er der ofte 2 års kontrakt på sådanne lejemål.

Nu har jeg undersøgt lidt og så tænkte jeg, at jeg lige kunne nævne det for øvrige interesserede.

TAK i alle fald :) :)

Tilmeldt 30. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet,

 

Vi har et rigtigt dejligt kontorlejemål på Voldbjergvej i Risskov, med designermøbler, hæve-/sænkeborde, Internet adgang, alarm, etc, og der er flere ledige kontorpladser. Du kan jo helt uforpligtende komme at se på det?

mvh Jens, jbo@valuemaker.eu

 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Tusind tak for din besked - og for tanken. Nu er det dog gået sådan, at jeg har opsagt mit dejlige kontor i Århus og er flyttet i større lokaler i Randers. Så det har løst sig.

Men tak alligevel :)

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Et Rigtige god sted er Dynamoen i Randers - som lægger tæt på Banegården og midtbyen.

www.dynamoen.net

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)