Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bedst mulige branche segmentering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er i gang med at få udviklet et nyt software hvor vi skal have lagt nogle specifikke brancher ind så de er søgbare på den hjemmeside der bliver lavet til. Jeg har så fundet en masse branche koder via cvr.dk men problemet er at det virker som om at folk har svært ved at finde ud af hvilken branche de skal ligge sig ind under når de oprettet deres cvr nummer.

Er der mon nogen her der kender til et sted hvor man kan trække/ købe nogle lister ud fra som er mere specifikke på alt hvad de forskellige firmaer kan udføre?

F.eks hvis man har en cykelhandler der også repararer cykler så ligger de måske kun under en cykel forretning men ikke under værksted på cvr.dk.

Det er bare et eksempel da jeg indtil videre ikke vil mere ind på projektet hvilket jeg håber i har forståelse for.

Med venlig hilsen

Christian Storm

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg vil helt klart anbefale NN Markedsdatas produkt som hedder NN Erhverv (Navne & numre Erhverv)

Med det program kan du lave hele branchesøgninger, så du for eksempel kan vælge "cykelhandlere" (ved ikke hvad branchen hedder) samt "værksted" osv.

- Så får du ALLE kunderne der høre under disse brancher - derudover kan du finsortere geografisk både på postnummer intervaller og enkelte postnumre. 

Med venlig hilsen

Kristian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)