Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til navn af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag :-)

Jeg har efterhånden fået lavet al forarbejdet til start af min nye hjemmeside, og mangler nu bare et godt navn til hjemmesiden. Hjemmesiden går i al sin enkelthed ud på at man skal kunne beregne prisen for brændstof på ens rejse. Det vil være muligt at væge i mellem 92, 95 og diesel. Jeg har benyttet mig af Google Adwords keyword tools, og jeg tænker at ordet benzin eller brændstof(braendstof) skal indgå. Har overvejet følgende: Benzinberegner.dk, Braendstofberegner.dk, Rejseberegner.dk, men jeg vil gerne høre jeres vurdering, og i er mere end velkomne til at komme med forslag til navnet på hjemmesiden! Hjemmesiden er tiltænkt som en affiliate side. 

Benzin har 90.500 Lokale månedlige søgninger

Brændstof har 9.900 Lokale månedlige søgninger

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Frederik 

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok vælge benzinberegner.dk og så købe samme domæne med bindestreg i. ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Benzinberegner.dk vil ikke appellere til dé der kører på diesel, hvilket jo kan være et mindre problem, og rejseberegner synes jeg ikke just at kunne direkte relatere til indholdet på siden. Dette fordi det ikke primært rejser, der er i fokus, men derimod brændstofforbruget.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Benzinberegner vil jo uden tvivl give flere visninger, men tænker at det segment med folk der kører på diesel bliver udeladt ved dette domænenavn

Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

#Casper Tofte

Så du mener at braendstofberegner.dk vil være at foretrække? 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg købe både Benzinberegner.dk og Diezelberegner.dk og lave to sider. Men vil du ikke det, så ville jeg vælge braendstofberegner.dk

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Personligt ville jeg købe både Benzinberegner.dk og Diezelberegner.dk og lave to sider. Men vil du ikke det, så ville jeg vælge braendstofberegner.dk

De bedste hilsner

Thomas

Eller købe dem begge og redirecte dem hen til braendstofberegner.dk

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. 

#Volt og Volume - jeg vil gerne have det samlet på et site, men jeg frygter at braendstofberegner.dk ikke vil blive set. Derfor hælder jeg mere til benzinberegner.dk, og så senere - som Casper Tofte skriver - købe domænet dieselberegner.dk, og redirecte det til benzinberegner.dk. 


Hvad tænker du om dette? Er det helt hen i vejret?  

Venlig hilsen
Frederik  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet ordet forbrug ??

F.eks benzinforbrug....

alternativ kan du også bruge ordet Fuel......hvis det går godt og du vil udover landegrænsen.....

Fuel-count.dk

bare et par tanker ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Til orientering.

Så når du går ind på google maps og vælger din rute så i bunden af din rute er der et link til en lille popup der så udregner dit benzinforbrug, så hvorfor skal jeg lukke google maps for at gå ind på din hjemmeside når jeg både for vist vejledning på kort, beskrivelse og benzinforbrug + mulighed for at gemme min beregning på samme side? ;)

Men ellers så braendstofudgifter.dk 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)