Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til navn af hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de konstruktive svar.

#Peter Maler - navnene jeg skrev i første indlæg, var bare mine foreløbige tanker omkring navnet. Lavede tråden her for at få andre eksempler, så tusinde tak for dit svar. Vil jeg tage med i overvejelserne. 

#Frederik Lunøe - Jeg kender godt til den funktion på google maps, men jeg synes ikke at den er helt optimal, og har en ringe placering. Jeg tænker at det er en funktion, som ikke særligt mange kender til, men det er noget i stil med det jeg vil bygge sitet op omkring. Formålet med hjemmesiden er selvfølgelig at komme til at tjene penge, men vigtigt er også at få erfaring med det at styre en hjemmeside.

Tak for forslaget, og konstruktiv kritik. :-)

Venlig hilsen

Frederik 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes stadig det er en god ide med sådan en side hvis du kan lave den uden alt for mange omkostninger. Selv om du kan få en tilsvarende service andre steder , f.eks hos google, så kræver det jo at man bruger google maps. Jeg tror mange vil være tilbøjelige til at søge efter søgetermer som brændstofforbrug og lignende og du skal nok få besøg hvis du sætter din side ordentligt op. Det er jo ikke enten eller, så tror bare du skal klø på :-)

Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

#Peter Maler - Først og fremmest tak for svaret. Jeg er enig i at folk uden tvivl vil google sig til det, og netop derfor har jeg lavet denne tråd til at finde det optimale navn til sitet. Sitet  skal være det foretrækkende sitet at beregne brændstofprisen, for ens rejse. Hvad er dine tanker om navn til hjemmesiden? Kan se at du skrev brændstofforbrug. 

På forhånd tak :-)

Venlig hilsen

Frederik 

Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænet Benzinberegner.dk er nu købt, og hostet på Surftown.dk. Glæder mig til at komme i gang. Igen, tak for alle de fine svar. :-)

Venlig hilsen

Frederik 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)