Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møbel producent

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har fået en god ide syntes jeg selv :-)

Er pt. i IT branchen, men nu vil jeg springe over i møbler branchen med et produkt som findes på markedet det er dog alt for dyrt, i forhold til hvad det er,,,

Er der nogen herinde som kan producere et møbler, dette er dog et træmøbel / Skæk som skal højglans lakeres.

Tænker tidligere udlandet men ville faktisk gerne bibeholder produktioner her i DK. 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt nok at du vil have produktion i DK. Kommer du dog på andre tanker og har noget volumen bag din produktion og måske madagaskar får din interesse. Her er masser af træ, godt håndværk og masser af træ. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan du beskrive nærmere om det møbel du søger produceret?

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

prøv at kontakte Jacob fra www.ja-design.dk 

Han er dygtigt og laver møbler udfra ønsker.

Hils gerne fra mig:-)

VH

Anders, Enjoysport.dk

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

www.bricpro.com kan du finde en bred vifte møbelproducenter i Kina. Vi har besøgt alle hjemmesidens fabrikker og tilbyder et detaljeret indblik i fabrikkernes produktionsmuligheder. Vi har også et par fageksperter ansat, som kan give dig den nødvendige rådgivning ift. at få produceret dit møbel. Du kan enten selv komme i kontakt med fabrikkerne gennem www.bricpro.com eller sende mig en e-mail på mads@bricpro.com

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bots,

Jeg har en moebelfabrik i Kina, med ugentlige containere til DK. Skulle du overveje udlandet igen, skal du vaere velkommen til at kontakte mig.

Mvh.
Kasper 

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres Respons, og beklager min sene tilbagemelding, lige haft travlt med midt oprindelige IT Firma, men det er der så styr på nu.

Er ikke afvisende over for Udlandet, udfordringer ligger i typisk den mængde man skal købe samt at sikre kvaliteten er i orden, som den sikkert er men er svær selv at tjekke inden levering.

Min ide er ret nem faktisk, tænker at producere et møbel/skænk til Anlæg, Fladskærm etc. med nogle små "hemmelige" tvist, det lyder måske ikke så overbevisende men er sikker på jeg rammer et hul i markedet som pt. kun bliver udfyldt at meget dyre producenter.

Grundlæggende er det en firkantet aflang "kasse" med højglas, igen med nogle tvist "som er min egen lille hemmelighed" indtil videre,- hvorfor skal sådan en koster 3000 kr. plus det løse i butikkerne, det må kunne produceres/sælges billigere, måske det så ikke hedder Mistral eller andet flot, men så er det plads til et nyt navn..

Er der nogen der kunne være frisk på sådan et eventyr, ville det super med en partner som har forstand på møbler, min erfaring er inden for IT og Nettet, har før haft en succesfuld shop, som dog måtte lukke "den var lidt i en gråzonen", og nogle ville gerne have afgifter i DK selvom den lå udenlands, men det er en del år tilbage..

 

 

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kasper

Hvordan kan du kontaktes - er der en hjemmeside?

Mvh Lise

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Hvordan kan du kontaktes? har du en hjemmeside? 

Mvh Lise

Tilmeldt 13. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Ved godt det er en gammel tråd, men har du muligheden for at kunne hjælpe mig med at tage kontakt til den producent fra KIna? 

Med venlig hilsen Martin Larsen 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)