Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil det koste og få en side som denne her?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg ved god det måske er et dumt spøgsmål, men jeg ville lige prøve at høre om man kunne sætte en pris på det.

Der er denne her side der hedder Mafia Creator, Hvor man kan lave sin egen Mafia side. Det er ikke selv systemet hvor man kan lave sider, hvor de ejer dem. Men mere selve spillet, også på dansk.

Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det vil koste og lave en side lige som denne her http://www.mafiacreator.com/Gangster-Squad/ også på dansk. 

I kan se selve hovede siden her http://www.mafiacreator.com/ men så sagt ikke den jeg er inrtassertet i. mere selve spillet eller noget ligne.

Det behøver ikke være en tro kopi, da jeg ikke er ude på at stjæle deres ide. Men bare at lave en på dansk.

Ved godt det nok er et dumt spørgsmål men måske kunne i give mig svar. 

Mvh

Matt

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg gætter på +100.000 :) 

Det er nok ikke kvalificeret, men et bud er et bud ;-)

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Skallerup:

jeg gætter på +100.000 :) 

Det er nok ikke kvalificeret, men et bud er et bud ;-)

Det var pænt dyret. 

Er der ikke et cms man kan bruge til at lave det?

Eller er det helt fra bunden af.

Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke for at vaere helt paa den negative side - men hvis du pt ikke er ekspert paa omraadet vil det nok vaere meget svaert for dig at komme ind paa det marked. Du vil vaere 100% i haenderne paa udviklere konstant som du i bund og grund kommer til at skulle stole blindt paa. Det kan blive rigtig dyrt, og kontrollen - eller mangel paa samme - kan blive et problem for dit projekt.

Det er fint at starte ting udfra en personalig interesse - men du skal ogsaa have noget basal baggrundsviden om industrien og produktet rods alt for at du virkelig kan slaa igennem paa markedet.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Matster:

Det er ikke for at vaere helt paa den negative side - men hvis du pt ikke er ekspert paa omraadet vil det nok vaere meget svaert for dig at komme ind paa det marked. Du vil vaere 100% i haenderne paa udviklere konstant som du i bund og grund kommer til at skulle stole blindt paa. Det kan blive rigtig dyrt, og kontrollen - eller mangel paa samme - kan blive et problem for dit projekt.

Det er fint at starte ting udfra en personalig interesse - men du skal ogsaa have noget basal baggrundsviden om industrien og produktet rods alt for at du virkelig kan slaa igennem paa markedet.

Tak for dit svar. :=)

Ja ved det godt, det er nu heller ikke fordi jeg vil ind på market. Jeg vil bare have en spille side. :)

Måske til mig og nogle venner. :=)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)