Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dashboard til Affiliate indtjening

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Er der nogle af jer der ved om der findes et site eller program der giver muligheden for at indsamle alle informationer omkring ens indtjening via affiliate netværk samt Adsense - det er nu ikke fordi jeg ikke kan finde ud af at logge ind 1 milliard steder men det ville være rart hvis man kunne have et dashboard der kunne indsamle disse informationer - f.eks. via et API.

Er der nogle der har input til dette - eller nogle der ville gribe den som en en mulighed for at få et sådan programmeret. Jeg tror at der ville være mange der ville tilslutte sig dette.

Ser frem til jeres feedback.

// Martin 

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Livecounter.dk har sådan et system, jeg mener dog ikke at klik indtjening bliver talt med. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

For et lille års tid siden havde et par Amino'er igang i et projekt, hvor man kunne samle indtjeningen fra alle netværk. Jeg ved dog ikke, hvor langt de kommer og kan heller ikke huske URL'en :(

Men vil tro andre kan huske det, så der kommer sikkert snart et link.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

For et lille års tid siden havde et par Amino'er igang i et projekt, hvor man kunne samle indtjeningen fra alle netværk. Jeg ved dog ikke, hvor langt de kommer og kan heller ikke huske URL'en :(

Men vil tro andre kan huske det, så der kommer sikkert snart et link.

Og så kom jeg i tanke om det:)
http://www.mediascript.dk/
Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud og køb et jailbreaket AppleTV2 med brower, så smider du det på en fladskærm på kontoret.
Derefter opretter du et board her -> http://www.geckoboard.com/

Det giver et super overblik, men kræver lidt opsætning hvis du vil trække custom feeds ind.

Dbh Brian

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil indenfor kort tid relaunche MediaScript som vil dække over de største og mest interessante danske netværks, samt blive tilpasset med en masse fede funktioner som gør det bedre og nemmere at holde styr på sin omsætning, så man NETOP ikke skal hoppe rundt mellem de forskellige medier for at tjekke dette.

Jeg regner personligt med at medier som euroads, smartresponse, netbooster, m.m. som vi allerede dækker i Danmark vil blive gjort klar til de andre nordiske lande, da det er en mindre gentagelse det kræver at få dem i gang i andre lande.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Herning
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Der findes et relativt nyudviklet Dashboard software som kan håndtere og fremstille data fra enhver ekstern kilde.

Infosuite tilbyder et Dashboard og en datarens proces forinden samt opsætning af automatisk integration med datarens efterfølgende. Det koster naturligvis nogle penge, men måske du har en kunde der vil betale herfor.

Se mere her: https://www.infosuite.dk/data-integration/bi-til-google-analytics-og-sociale-medier/

vh

Claus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)