Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento-ekspert søges - freelancer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Magento-eksperter

Jeg har i øjeblikket en Magento-webshop som jeg har brugt på et andet koncept, men nu er jeg i gang med at ændre stort set alt ved den.

Jeg har startet et nyt mærke og ønsker en professionel webshop som bare fungerer.

Her er den nuværende liste af de opgaver, som jeg gerne vil have udført professionelt:

Fase 1

- webshoppen skal nok opdateres til den nyeste version 1.7.0.2.

- der skal ryddes op for alle unødvendige FTP-filer.

- på back-end skal alle de unødvendig extensions fjernes.

Fase 2.  Nu skal shoppen bygges op med de rigtige værktøjer

- temaet er allerede på plads, men jeg ønsker en baggrund/ et design, øverst på siden og på højre og venstre side. Lige nu er det nemlig helt hvidt, og her vil jeg gerne have lidt kontrast med et enkelt og simpelt design.

- på forsiden har jeg en slider/banner, som var sammen med den design jeg har valgt. Den vil jeg gerne have slettet og fundet en bedre løsning,

- på forsiden ønsker jeg at få en extension hvor jeg kan få vist det mest købte, de mest populær og de nyeste produkter.

- nederst på siden ønsker jeg en footer link

- En betalingsgateway,

- der skal oprettes en side med forhandler log ind, adgangskoden skal være påkrævet og når man er logget ind, skal der være nogle produkter, som kun forhandlere har adgang til. Priserne på denne side skal være eksklusiv moms.

Jeg er selvfølgelig åben for alle ideer, webshoppen skal være professionel og indeholde alle de elementer, der skal være.

Skriv en pm til mig hvor du kort beskriver hvordan du arbejder, hvad du ellers har lavet (hvis du har links til det)

Og hvor meget du vil have for dit arbejde.

Jeg vil gerne have en fast samarbejdspartner som også er fleksible og kan bakke mig op, når jeg har brug for lidt hjælp.

Jeg sender link til min webshop, og andre webshops, hvor jeg har set noget der har inspireret mig.

Venlig Hilsen

Amin 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Amino Freelancer, hvis du skal have hjælp med programmering, webshop, oversættelser mv. Du betaler os intet og får samtidig den bedste pris i markedet.

Læg din opgave i udbud helt uforpligtende her.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amin

Jeg er ikke freelancer, men vi kan lave en shop ret billigt fordi teamet er outsourcet. Vi tager 14.995,- for en komplet Magento shop inkl. hosting og betalingsgateway første år.

Dette vil nok bedst kunne betale sig i dit tilfælde. Alternativt sælger vi også timer på klippe kort. Priser ned til 300DKK for en certificeret Magento udvikler du kan rive rundt når du har behov :)

Se et par referencer og mere om os på: http://getashop.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amin.

Vil gerne skrive en pm til dig, men du har ikke slået muligheden til =:)

Mvh

Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ,

  vi kan lave wn webshop til dig til en god pris.

kontakt mig :mustapha13_80@yahoo.co.uk

vh

Mustapha

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er meget velkommen til at ringe til mig allerede i morgen hvis du har lyst? 28 57 78 72. Så kan vi tage en snak om opgaven. Du er også velkommen til at kontakte mig via mail kontakt@magentoxperten.dk

God vind med projektet!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle der har svaret mig og kommet med deres tilbud, nu kan folk skrive til mig privat, har lige ændret indstillingen.

det er supervigtigt, at min kommende samarbejdspartner er fleksibel og dansktalende, men dog også til en fornuftig pris.

jeg har i forvejen en webshop, som er hostet og allerede er online. dvs. det er kun de beskrevne opgaver der skal laves nu. 

i fremtiden holder jeg selvfølgelig fast med den person jeg samarbejder med, hvis jeg er tilfreds med niveauet og samarbejdet.

Venlig Hilsen

Amin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)