Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversæt Woocommerce Tema

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Sidder og prøver at hitte ud af hvordan jeg skal oversætte mit woo tema til dansk! Har installeret et plugin der der hedder Codestyling Localization, men kan ikke rigtigt se mig ud af det.

Når jeg vælger dansk som sprog på temaet og trykker rediger, så kommer den slet ikke op med nogen muligheder for at oversætte noget af det?

Håber der er nogen der kan lede mig på rette spor!

Mvh

Martin

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

når du har trykket på Rediger, er der så ikke noget i toppen der hedder "textdomain" med en dropdown ved siden af ? 

hvis der er, så prøv at vælge en af de andre ting og se om der dukker nogle muligheder op du kan oversætte nedenunder 

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

når du har trykket på Rediger, er der så ikke noget i toppen der hedder "textdomain" med en dropdown ved siden af ? 

hvis der er, så prøv at vælge en af de andre ting og se om der dukker nogle muligheder op du kan oversætte nedenunder 

Hej Fernantastico,

Nej der dukker ikke noget op når jeg trykker på den knap? Andre ideer?

Mvh

Martin

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Husker du at trykke på denne, når du har redigeret?
 
Med venlig hilsen
Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde kopieret et billede af en knap, der siger "generér mo-fil", men det billede kom vidst ikke med. Husker du at trykke på denne knap, når du har redigeret? Den er helt i top, når du er på listen over alle ordene.


Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Lundqvist:

Hej,

Sidder og prøver at hitte ud af hvordan jeg skal oversætte mit woo tema til dansk! Har installeret et plugin der der hedder Codestyling Localization, men kan ikke rigtigt se mig ud af det.

Når jeg vælger dansk som sprog på temaet og trykker rediger, så kommer den slet ikke op med nogen muligheder for at oversætte noget af det?

Håber der er nogen der kan lede mig på rette spor!

Mvh

Martin

 

Når du går ind i Lokalisering i værktøj menuen, finder du dit tema blandt alle temaer og plugin. Hvis der er oprettet en dansk fil, og det er oversat kan du åbne filen ved at trykke rediger og derefter oprette en mo fil.

Er der intet i filen, kan du gå tilbage og trykke scan igen ud for sproget, og så er det muligt at oversætte alle tekst inde i redigere menuen igen. Derfer opretter du en mo fil og dit tema skulle være oversat

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Tak for hjælpen, er godt igang med at oversætte temaet osvSmile

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)