Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af designermøbler til uddannelsesinstitutioner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sidder i øjeblikket og arbejder med noget konceptudvikling, hvor vi skal tage stilling til om det er muligt at sælge designermøbler til uddannelsesinstitutioner, og hvilket præciseret segment/målgruppe det skal henvende sig til.

Vi ved at uddannelsesinstitutioner køber dyre møbler til lounge miljøer mv. Så det skulle være muligt at sælge produktet? Produktet der er tale om er en ergonomisk korrekt stol, som tilpasser sig og støtter den enkelte person korrekt, så vedkommende undgår skader og altid sidder i en behagelig arbejdsstilling. Produktet er dyrt at fremstille, og vil dermed også være ret dyrt for kunden. Samtidig fremstår det som et rigtigt utraditionelt designermøbel (forestil jeg en blanding af Ægget og en Coronastol). Det er altså ikke noget uddannelsesinstitutioner vil købe til samtlige elever - men måske til undervisere, kontorfolk, loungemiljøer osv?

Jeg vil høre om der er nogen der har nogle gode idéer til hvilke kundebehov der er for designermøbler, når kunden er uddannelsesinstitutioner (og måske en idé til en mere specificeret målgruppe/segment der vil være relevant at henvende sig til), og måske også nogle produktspecifikationer (præferencer for størrelse, farver, osv.).

Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe. Næsten alt kan bruges, fyr løs! :-)

Fortsat god aften allesammen!Big Smile

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen idéer? Som sagt, byd ind med hvad som helst :-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at kontakte nogen og tilbyd en form for rabat eller andet, hvis de forpligtiger sig for at købe kun hos jer et år frem. Eller tilbyd de kan låne nogle møbler gratis i en periode, for at teste dem, hvis de snart skal ud og købe nye.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46563
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
Vi ved at uddannelsesinstitutioner køber dyre møbler til lounge miljøer mv

Jeg tror du skal regne med at det er lidt fortid. Der købes ikke nær så mange dyre møbler til de formål længere. Helt som kommuner tidligere havde masser af den salgs, det er ikke nær så almindeligt

Mit råd er derfor, at I ser jer bredere om, og inkluderer virksomheder - gerne vækstvirksomheder, måske banker o.l. Jeg vil ikke tage pippet fra jer, men lige dyre møbler og uddannelses institutioner ringer ikke så gode klokker i 2013 TROR jeg

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar!

Det skal desværre være til undervisningsmiljøet, folkeskoler, gymnasier, erhvervsskoler, universiteter mv.

Men jeg tror du har ret i at banker mv. måske ville sælge bedre. Men vi ved at når indkøbere på uddannelsesinsitutioner køber ind, så er det meget funktionaliteten og kvaliteten der er vigtig. I forbindelse med loungemiljøer køber de stadig dyre møbler (på gymnasier og universiteter i hvert fald). Det har nok noget at gøre med at de råder og flere penge. :-)

Hvis der er andre der har idéer, eller anden form for input, så skyd! :-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at lave en leasing ordning?

I stedet for salg så lease møblerne ud...Blot en tanke

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)