Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som kender et godt online backup program?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

apropos trådstarter hører vi ikke meget til, hvad han tænker om de forskellige løsninger o hvad han har af ønsker osv.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Sangiovese:
Og er det relevant i forhold til om udbyderens klient er enkel og velfungerende?

Det vel relevant om udbyderen lover noget som er urealistisk og egentligt kan kaldes en løgn, kan man jo undre sig om der er andre ting de lyver med.

 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Crashplan.

Jeg bruger det både på vores PC'ere, og på min nas. (Qnap)

Hvis internetforbindelsen er hurtig nok, vil alting principielt være backed-up (hedder det det) hele tiden, da den kan sættes til at overvåge ændringer i filsystemet, og derfor hele tiden følger med.

Men det kræver selvfølgelig at internetforbindelsen kan lægge data online hurtigt nok.

Og ja, gamle versioner af filerne gemmes.

Kører upåklageligt, og har indtil videre reddet 2 maskiners data!

1600,- kr. for fuld backup af 10 enheder i 4 år. - Ubegrænset plads. - Enhederne behøver ikke at være på samme ip.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Sangiovese:
Og er det relevant i forhold til om udbyderens klient er enkel og velfungerende?

Det vel relevant om udbyderen lover noget som er urealistisk og egentligt kan kaldes en løgn, kan man jo undre sig om der er andre ting de lyver med.

 

Hvad har realisme at gøre med om klienten er nem og velfungerende?

Hvori ligger løgnen? Og hvad undrer du dig ellers over om de mon lyver om? (Jeg kan nemlig ikke lige komme i tanke om noget)

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Sangiovese:
Og er det relevant i forhold til om udbyderens klient er enkel og velfungerende?

Det vel relevant om udbyderen lover noget som er urealistisk og egentligt kan kaldes en løgn, kan man jo undre sig om der er andre ting de lyver med.

Og lover udbyderen nu også det?

Hvis du slår limit op, finder du ud af at det betyder grænse. - Så uden grænse eller unlimited betyder bare, at der ikke er en grænse du skal holde dig indenfor.

Det betyder ikke at de har uendelig (infinite) antal harddiske at gemme på. Det betyder bare at DU ikke skal overholde en grænse, og alt hvad DU sender efter dem tager de backup af.

Det interessante her er egentlig bare, at det læste afhænger af øjnene der læser, og man skal passe på med at sige at nogen lyver. - Det kan være ret svært at definere hvornår noget er løgn.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun dårlige erfaringer med skydrive - de sletter nogle af mine indhold og evt. private videoer af nyfødt babyer og fester. All gone!

Det er skrækkeligt, jeg ville holde mig til skandinaviske produkter, jottacloud er nice! dropbox er også udbredt og nice (men det iigger på amerikansk grund).

Hver hostning og lande er der forskellige krav og policy.

Jeg anvender normalt, jottacloud, dropbox og sjældent wuala google-drive skydrive(ikke mere).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

1600,- kr. for fuld backup af 10 enheder i 4 år. - Ubegrænset plads. - Enhederne behøver ikke at være på samme ip.

Jeg vil stadig bare minde om at vi har prisgaranti så vi vil også gøre det billigere end dette.
Derudover har man også 30 dages fortrydelsesret hvis man imod al forventning ikke skulle være tilfreds med vores service.
Carsten jeg ville gerne sende dig en pm men kan se du har slået det fra så ville høre om jeg kunne få din mail så jeg kan sende dig et tilbud?

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe - BackupBox:

1600,- kr. for fuld backup af 10 enheder i 4 år. - Ubegrænset plads. - Enhederne behøver ikke at være på samme ip.

Jeg vil stadig bare minde om at vi har prisgaranti så vi vil også gøre det billigere end dette.
Derudover har man også 30 dages fortrydelsesret hvis man imod al forventning ikke skulle være tilfreds med vores service.
Carsten jeg ville gerne sende dig en pm men kan se du har slået det fra så ville høre om jeg kunne få din mail så jeg kan sende dig et tilbud?

Hvis det er mig du mener, så er PM ikke slået fra. - Det virker fint. - Men jeg har ikke brug for tilbud.

Nu er det jo ikke bare prisen. - Hvordan fungerer den klient i har, jeg kan lægge på min NAS, så der kan blive taget backup af den.... UDEN der skal køre en PC

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Jeppe - BackupBox:

1600,- kr. for fuld backup af 10 enheder i 4 år. - Ubegrænset plads. - Enhederne behøver ikke at være på samme ip.

Jeg vil stadig bare minde om at vi har prisgaranti så vi vil også gøre det billigere end dette.
Derudover har man også 30 dages fortrydelsesret hvis man imod al forventning ikke skulle være tilfreds med vores service.
Carsten jeg ville gerne sende dig en pm men kan se du har slået det fra så ville høre om jeg kunne få din mail så jeg kan sende dig et tilbud?

Hvis det er mig du mener, så er PM ikke slået fra. - Det virker fint. - Men jeg har ikke brug for tilbud.

Nu er det jo ikke bare prisen. - Hvordan fungerer den klient i har, jeg kan lægge på min NAS, så der kan blive taget backup af den.... UDEN der skal køre en PC

Jeg havde ikke lige set, at der var tale om backup af NAS, og tænkte derfor at vi ville være perfekte for dig, ligesom mange andre, da vi leverer en service uden begrænsninger på hastighed, høj sikkerhed, kundeservice i verdensklasse osv osv.

Da der er tale om backup af NAS er det korrekt at man via vores service vil skulle tilslutte NAS'en til en computer, hvorefter, man vil kunne køre en backup af den. Der er der selvfølgelig en ulempe ved vores service, og vi har også flere kunder, som er skeptiske for det i starten, men faktisk ender med at være godt tilfredse med det efter de har prøvet det. Det er selvfølgelig smag og behag.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nordentoft:
Keepit stoler jeg ikke på, da jeg adskillige gange har oplevet, at den "automatiske" backup var stoppet. Uden varsel.
Crashplan giver mig ingen tryghed, da det er uklart hvad den laver af backup og hvornår. 

Hej Johhny

Hvad mener du med at den "automatiske" backup stoppede? Altså at den gik i gang med at take en backup, og derefter stoppede.. eller at den aldrig gik i gang med at tage backup automatisk?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)