Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Falske mails fra Google.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Mange af os har prøvet at modtage falske mails fra SKAT ang. et tilgodehavende (jeg modtager dem stadig ugentligt), men det er første gang, jeg modtager en falsk mail fra Google om, at jeg har vundet et kæmpe beløb i en af deres konkurrencer - faktisk hele 950.000 pund :-).

Er falske Google-mails det siste nye? Har nogen af jer modtaget lignende mails?

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Har nogen af jer modtaget lignende mails?

Ork ja, masser fra Google.

Slet dem, på et tidspunkt er du måske heldig at modtage spammails fra din egen mailadresse ;-)

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 20
Fra  www.motivaction.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke modtaget en endnu, men der er mange, der modtager disse e-mails. Generelt kommer de fra utroligt mange sider i dag, så man skal virkelig være opmærksom og tænke sig om :)

Men lad os bare have fokus på dette, så jo flere bliver opmærksomme på det!

Rasmus

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

puha jeg modtager også mange af dem. 

også folk fra kina der vil være partner hvis jeg lige smider nogen penge efter dem 

banker der siger mit kort er spærret jeg skal bare lige logge ind med min kort og sikre mig det er den rigtige 

men mit store spørgsmål er hvor har de fået min mail fra??? da det er amino, google og min egen hjemmeside der har min mail. og min ene mail er ikke mere end 2 måneder gammel :S 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)