Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af App til timeregistrering hos entreprenørfirma

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl,

har netop set dit post her på amino og vil naturligvis gerne byde ind..Vi har allerede denne løsning du efterspørger, dog er app udviklingen stadig undervejs. dette sagt kan jeg sige at vi tilbyder udover timeregistreringer også materiale forbrug, projekthåndtering, lagerstyring, kilometer kørt samt 5 andre meget fagrelevante funktioner herunder, notifikation når jeres værkstøj skal efterses, konduktør & ansatte adgang, billede upload og meget andet..denne løsning er skræddersyet til håndværkeren/entreprenøren der er udstyret med en smartphone eller en ipad olign.

Vi går live med vores nye design her i påsken men du skal være velkommen til at kontakte mig på info@boligdok.dk med dine kontakt oplysninger og jeg ringer dig op mhb på en god aftale. 

/Michael

Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jogvan

Det er bestemt muligt og også nærliggende at starte med en hjemmeside løsning da dette er billigere.

Fordelen ved at samle data i Excel er at du kan rette i dem inden du sender dem videre til fakturering i C5

Men om du har behovet for at tilrette ved jeg ikke, det er her jeg har brg for hjælp til at forstå opgaven.

Men jeg kunne godt forestille mig at man ikke altid kan fakturer samtlige timer en lærling har gået med en opgaven.

Lige såvel som en dygtig svend måske laver en opgave der normalt tager 6 timer gør det på 5 timer. Men prisen er allerede aftalt med kunden til 6 timer.

Mvh

Lassen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Fra  APPudvikleren Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karl

Vi har god erfaring med at tilpasse eksisterende systemer til smartphones - og vi vil uden tvivl også kunne hjælpe jer. Du siger, at i indtaster jeres data manuelt i en database - og da I i forvejen har dette system vil det ikke tage lang tid at udvikle en mobil platform til jer.

Du kan læse mere om hvem vi er, og hvad vi står for på http://appudvikleren.dk

Venligst, Mads
Appudvikleren 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret enkelt at sætte op. Drop app'en det er for dyrt.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Easyiso Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

@Remydk - Hvad er det som er enkelt at sætte op ?

Jeg er enig i at det bedste må være mobil website, da de netop er tilpasset smartphones

Vi har nøjagtig samme problem, jeg har mobil website, så skal vist lige have fat i en programmør

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det findes.... Jeg var på dansk byggeris it-messe og der var et par stykker der havde den slags, se bl.a. http://www.microbizz.dk//

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Eller timesedler.dk

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karl, 

Prøv at ta' et kig på intempus.dk de levere det du efterspørg til en pris der er til at betale.

Mvh, C

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)