Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En der ved noget om PBS

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi vil gerne i vores virksomhed have tilmeldt vores kunder PBS. Jeg har set lidt på det, men jeg kan slet ikke finde ud af det.

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan hyre en PBS konsulent af en eller anden art til at hjælpe med at sætte det op (bor i KBH). Jeg har talt med NETS, men de kan absolut ikke hjælpe.

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at hører din bank det kan vel kører sammen med et +71 nummer eller lign. Kun et gæt :-)
Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Vi har allerede det der FI noget ved banken og det virker fint. Men vi har en del kunder der fungerer på abonnement og dem ville vi gerne have til at køre automatisk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med det web system er at det vist nok ikke kan trække særlig mange. Vi har ca. 3000 abonnenter, så det var derfor vi ikke har valgt det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinMalermester:

Problemet med det web system er at det vist nok ikke kan trække særlig mange. Vi har ca. 3000 abonnenter, så det var derfor vi ikke har valgt det.

Så vil jeg anbefale jer at kigge efter en ekspert i jeres regnskabssystem, som kan lave en integration med nets, så det ikke kommer til at give en masse ekstraarbejde til hverdag.

Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal jeg bruge en ekspert i Economics :) Nogen der så kan anbefale sådan en?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Du kan også vælge en anden løsning end PBS BetalingsService, da den er ekstrem dyr (og lige steget igen). 

Du kan gøre det muligt for dine kunder at tilmelde sig med kort via din hjemmeside. Så styrer du selv hvor meget der skal trækkes og kan se med det samme at dine kunder har tilmeldt sig (og du kan også selv tilmelde dem, hvis de hurtigt vil have hjælp til det). Vi beskriver det bl.a. her: http://www.epay.dk/tilvalg-til-betalingsloesning/abonnementsbetalinger.asp

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)