Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke se incoming links

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Mit website 99 Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har linket til mit site (som stadig er nyt) fra forskellige blogs, youtube, facebook mv., men når jeg søger med forskellige seo-tools (fx http://www.backlinkwatch.com), så får jeg at vide, at der ikke er nogen incoming links. Bruger jeg google (links:site.dk), så får jeg ét incoming link. Det er over en måned siden jeg lavede mange af de her links, så de burde være blevet fanget af googles crawler.


Nogle ideer? Og kan i evt. anbefale nogle gode værktøjer til at analyser både ens eget site samt konkurrentens back links?


Mvh.

Jonas 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Youtube, facebook osv. er no-follow, husk at ligge det med i dine beregninger.

Brug Google Webmaster Tools, den er højst sandsynligt noget mere præcis :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Mit website 99 Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jo forklare et par af linksne, men bestemt ikke alle. 

Når facebook og youtube er no-follow, hvordan kan de så anvendes til at skabe link juice? 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan godt gå noget tid inden google robot har været ude og kigge på alle siderne så det kan nemt tænktes de sidste først kommer frem om en måneds tid har selv lige været nede på 8 links gik fra 1200 så gik der ca en månede så havde jeg 1400 men det er når Google laver om så kan en links data godt fucke lidt op :-)

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug webmastertools i stedet for. Der har dog lige været problemer omkring visningen af links i webmastertools, men det giver et bedre billede af hvad google ser, end "links:".

Til sites du ikke ejer og hvor du derfor ikke kan bruge webmastertools, er der værktøjer som opensiteexplorer, majesticSEO, ahrefs og flere andre.

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Mit website 99 Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min webmastertools viser netop ingen indkommende links. :) Mens links:site.dk viser ét indkommende. Jeg har dog lavet min 10 indlæg på dofollow sites for over en måned siden. Kun et af disse vises altså nu. Hmm... Forvirret. :)

Og er også lidt forvirret over disse online tools da en konkurrentanalyse viser 50 indkommende links i den ene analyse og over 9000 i en anden. 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas2000:

Min webmastertools viser netop ingen indkommende links. :) Mens links:site.dk viser ét indkommende. Jeg har dog lavet min 10 indlæg på dofollow sites for over en måned siden. Kun et af disse vises altså nu. Hmm... Forvirret. :)

Og er også lidt forvirret over disse online tools da en konkurrentanalyse viser 50 indkommende links i den ene analyse og over 9000 i en anden. 

Det eneste rigtigt gode links tool er den betalte version af http://www.majesticseo.com/ .

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Mit website 99 Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtaget! :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas2000:

Min webmastertools viser netop ingen indkommende links. :) Mens links:site.dk viser ét indkommende. Jeg har dog lavet min 10 indlæg på dofollow sites for over en måned siden. Kun et af disse vises altså nu. Hmm... Forvirret. :)

Og er også lidt forvirret over disse online tools da en konkurrentanalyse viser 50 indkommende links i den ene analyse og over 9000 i en anden. 

Antal links kan du ikke bruge til meget. Et footerlink på en side med 100.000 indekserede sider, giver 100.000 links. Men de 100.000 links er ikke automatisk meget mere værd end et godt incontent link fra en artikel på samme side.

Det bedste overordnede parameter er at se hvor man forskellige domæner man har links fra, og derefter se på styrken af disse. Både SEOmoz (mozbar) og MajesticSEO (Citation Flow og Trust floz) har nogle metrics der forsøger at komme med et bud på styrken af domæner og sider.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas2000:

Det kan jo forklare et par af linksne, men bestemt ikke alle. 

Når facebook og youtube er no-follow, hvordan kan de så anvendes til at skabe link juice? 

Det kan de ikke, men google meldte (mener jeg i hvert fald) på et tidspunkt ud, at disse links kan være lidt værd og kan give en lidt bedre linkprofil (spredte links er altid godt).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)