Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal mit tøjmærke koste?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Fra  LegendaryFame Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har endelig fået designet mit kommende tøjmærkes logo og er nu klar til at starte en produktion, men først skal jeg have fat i nogle evt. købere. 

Jeg har fået et tilbud der lyder på 80kr. pr. fremstillet t-shirt, men hvad skal jeg sælge dem videre for? - Jeg tænker at de skal sælges til kunder for omkring 250-300kr.

Jeg håber at der er en der kan hjælpe med nogle råd.

Forsat god aften.

Mvh. Rasmus

Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Fra  LegendaryFame Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

"men hvad skal jeg sælge dem videre for?" - her snakker jeg selvfølgelig om de forhandlere som skal sælge mit tøj videre.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal sælge dem videre for 80 kr hvis du gerne vil sælge til 250 kroner. 80 kroner er en enorm dårlig pris for dig som leverandør. Nu har jeg ingen ide om hvilke t-shirts der er tale om men du bør nok regne med at butikkerne gerne vil have en mark up på 2,5 til 3. 

Jeg ville ikke synes at det var fedt at sælge dit tøj hvis jeg skulle betale 150 + moms og sælge til 250 inkl moms. Du bør få forhandlet en ny pris på de t-shirts eller finde ny producent da du skal ned omkring 40 kr eller derunder for at du kan få en forretning ud af det.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København
Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. Jeg har arbejdet med tøj i ca 7 år og kan fortæl dig at jeg aldrig har set en t-shirt til indkøb pris af 300kr.
Hvad forventer du så butikken skulle sælge det videre til i pris? 800-900 kr?
I din tilfælde hvor du har med et ukendt mærke og gør skal du kunne producere din t-shirts så billigt at du kan sælge den videre til butikker og forhandler til omkring 70-80 kr højst.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nab:

Hej Rasmus. Jeg har arbejdet med tøj i ca 7 år og kan fortæl dig at jeg aldrig har set en t-shirt til indkøb pris af 300kr.
Hvad forventer du så butikken skulle sælge det videre til i pris? 800-900 kr?
I din tilfælde hvor du har med et ukendt mærke og gør skal du kunne producere din t-shirts så billigt at du kan sælge den videre til butikker og forhandler til omkring 70-80 kr højst.

Har lidt på fornemmelsen at du misforstår hans indlæg. Han vil have at butikkerne skal sælge til 250-300 kr. Men da han selv giver 80kr for en trøje kan dette ikke lade sig gøre da det er det samme som butikkerne bør give for trøjen i indkøb.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg står selv med samme problem. Jeg er igang med atl ave et tøjmærke og det billigste jeg kan få T-shirts med fuld front print til, er omkring de 100,-

Jeg skal dog selv sælge mit tøjmærke, og der er derfor ikke en butik udover mig der skal ha' fortjeneste.

Jeg sætter mine T-shirts til 179,95 stk. 

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Olsen:

Hej, jeg står selv med samme problem. Jeg er igang med atl ave et tøjmærke og det billigste jeg kan få T-shirts med fuld front print til, er omkring de 100,-

Jeg skal dog selv sælge mit tøjmærke, og der er derfor ikke en butik udover mig der skal ha' fortjeneste.

Jeg sætter mine T-shirts til 179,95 stk. 

Så gør det det lidt nemmere. :D

At sælge til 179 giver en dårlig avance og giver ikke stor mulighed for tilbud / udsalg med fortjeneste. Dog kan det være bedre at sælge 100 trøjer med en avance på 20 end 10 trøjer med en avance på 42. Nogle gange er der flere penge i at tjene mindre pr trøje og sælge mange end tjene meget og sælge lidt. :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Olsen:
er omkring de 100,-

Så er det i hvert fald i Danmark de bliver lavet, 100,- er en alt for høj pris, og bliver hurtigt dyrt, også hvis man ovenikøbet ikke kan sælge dem. 

- Få dem produceret i østen, eller Tyrkiet

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er, at i starten vil jeg kun købe 50 stk af hver logo. Dvs. 50 T-shirts med det ene logo, 50 med det andet logo osv.

Har ladet mig fortælle, det ikke kan betale sig at få det lavet i udlandet, hvis det ikke er MANGE t-shirts man skal ha' lavet af hvert design/logo af gangne.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Olsen:

Problemet er, at i starten vil jeg kun købe 50 stk af hver logo. Dvs. 50 T-shirts med det ene logo, 50 med det andet logo osv.

Har ladet mig fortælle, det ikke kan betale sig at få det lavet i udlandet, hvis det ikke er MANGE t-shirts man skal ha' lavet af hvert design/logo af gangne.

Det kan det sagtens, jeg har en god ven som har fået lavet 50 stk. T-shirt i kina til lidt under 2000,- så det kan sagtens lade sig gøre. 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)