Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LiveWebStats

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har tidligere skrevet indlæg omkring feedback på min side for ca. et halvt år siden. Nu blev den opdatering endelig færdig, og jeg vil gerne jeres meninger igen.

 

Her er siden:


 

Direkte link til demo:


 

Jeg syntes selv der er problemer med forsiden, den mangler måske lidt blikfang, men er lidt tom for ideer.

 

Men hvad syntes i er godt/skidt?

 

Mvh

Mads

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads,

Hvis jeg skal være helt ærlig - syntes jeg faktisk en del bedre om den gamle. Men på forsiden, syntes jeg at dine fonte er lidt kedelig - og overskrifterne er muligvis for store. "Så nemt er det" falder også en smule udenfor resten.

Jeg syntes du skal tage lidt fra den gamle forside, og stille det ganske simpelt op igen - jeg tror din nuværende indeholder alt for meget tekst. Ligeledes virker det forkert at du først skriver at man kan oprette en gratis tæller, og længere nede så skriver "Hvad er fordelene ved at betale?". Læser man det hele grundigt igennem giver det måske mening, men jeg syntes du skal stille dine 3 bruger-pakker op, så man kan se hvad man får (og ikke får). Derudover syntes jeg at selve siden visse steder virker for bred, blandt andet ved brugeroprettelsen - hvor det virker forkert med så meget plads til nogle ganske simple felter. Selve systemet skal du dog have stor ros for - der er virkelig lagt et stykke arbejde, kan man se.

Til sidst, syntes jeg det virker mærkeligt, at man kan se andre besøgende ip-adresser på forsiden - og ligeledes mærkeligt at tænke på, at alle andre besøgende kan se min. Held og lykke med det.

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)