Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - hvilken løsning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne lave webshops, og da jeg er grafiker, skal det gerne være en shop jeg selv kan modificere i CSS/html - ikke php.

Det er vigtigt at jeg kan layoute på den.

Jeg har tidligere fået anbefalet (på Amino) at vælge Magento...
Nu kan jeg imidlertid se at der er en del valgmuligheder på en Magento.
Så vidt jeg kan se er der en hosted udgave Magento Go, enterprise og community 

Hvilken skal jeg vælge, når jeg gerne vil lave webshops for andre i min forretning?
Er der nogen med gode råd omkring dette derude :-)

Med venlig hilsen

Michelle

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle,

At lave designs til Magento an sagtens være vejen frem, men hvis du er bange for PHP & XML, vil jeg absolut ikke anbefale Magento.

Hvis det er, ville jeg starte med at kigge på community.

Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg interesserer mig ikke for phpSmile da jeg er grafisk designer, men jeg kan sagtens være med på CSS og html.

Jeg har blot fået fortalt at Magento var til at lære at have med at gøre på linie med joomla!, som jeg arbejder fint med...

Er jeg helt galt i byen her?

- Michelle

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle,

Jeg arbejder ikke selv med Joomla, men jeg tvivler meget stærkt på at Joomla er i nærheden af Magentos struktur.

Hvis du vil i gang med at lave Magento design, så vil jeg anbefale dig at kigge her: http://www.magentocommerce.com/design_guide/

Hvis du begynder at være yderligere Magento interesseret, så vil jeg klart anbefale det G+ forum jeg står bag, hvis du ar spørgsmål.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil næsten tro at redSHOP er den eneste webshop som er bygget til at du kan bygge den om med HTML og CSS.

Stort set alle niveauer har selvstændige templates som kan laves om - og opretter du nye felter m.v. får du nye tags (ala HTML tags) du kan indsætte i stedet for PHP kode.

Det er gratis at downloade Joomla redSHOP så prøv det :)

 

Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for indlæg

Jeg er kun lidt nervøs for at det hurtigt kan gå hen og blive lidt for nørdet, på trods af at jeg gerne selv vil layoute...

Jeg er lidt en praktiker, så hvis noget er opfundet, skal det ikke opfindes igen. Jeg er god til at genbruge.

Jeg er nok mest præcis hvis jeg siger, at jeg skal finde den webshop der er mest fleksibel med hensyn til eget layout, men samtidig skal den være fantastisk brugervenlig så jeg ikke skal bruge al min tid på udvikling og support...Smile

- Michelle

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)