Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi får besøg, men mangler salget

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

MANGE tak for alle jeres indlæg, de er læst og taget til efterretning hver og en, jeg vil bagefter denne kommentar svare direkte på et par af indlægene.

Det er dejligt med et ærligt "publikum" som hjælper og guider, selvom sandheden er ilde hørt, så er vi nok formentlig nødt til at skifte navn.

I den forbindelse vil vi meget gerne have inputs fra jer, til hvad I ville søge efter for at finde artikler til hund og kat - og hvis I har et navn i tankerne må I rigtig gerne dele det med os.

Vi vil selv gå i brainstorm mode og finde det helt rigtige, nye navn.

Igen, mange tak!

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

EasyCarCare:

Hej Steffen,

Hvor mange besøgende har du egentlig dagligt? Ca.? :)

- Og hvad er afvisningenprocenten egentlig?


- Anders 

Hej Anders,

Det svinger meget alt efter nye posts på Facebook med gode tilbud etc. På en almindelig dag uden posts på Facebook kommer der alt mellem 20 - 50 besøgende, hvilket vi er tilfredse med efter kun 2 måneder.

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Lykkeskov:

Det korte men også gode svar kunne være læs denne:

http://www.benjamin-gundgaard.dk/konverteringsoptimering-i-187-trin.html

Så har du/i i hvert fald en masse ting at give jer til som vil få jer til at sælge mere! :)

Hej Emil,

Mange tak for linket, den er hermed bogmærket og gemt på iPad'en, så der er lidt læsning til aftenkaffen! Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

Navnet forvirrer også en smule, jeg troede i første omgang at det var en magasin/blad i solgte. :)

Og det var også lidt træls at man fra hovedsiden skal igennem 2-3 trin (klik) før man overhovedet ser de produkter i sælger. Som de andre skriver få nogle produkter op på første side.

Hvorfor er det lige i har valgt at ordet "magasin" skal indgå i jeres domæne- og virksomhedsnavn? Nu har jeg ingen hunde eller katte, så ved ikke om det er et almindeligt begreb der bliver anvendt som hund/kat ejer?

Held og lykke med det.

Hej tænkstort,

Jeg kan forstå din "ting" omkring 2-3 klik før du får produkter frem, men ville du hellere se ALLE produkter listet, under kategorierne, så du enten kan sidde og kigge alt igennem, eller klikke videre til en kategori?

Med hensyn til ordet magasin, var det et ord vi havde opfattelsen af, at mange stadig forbandt med en butik med et større udvalg af produkter, eksempelvis et damemagasin (måske hørt i Matador?). Jeg tror ikke det er et generelt ord for "vores" branche.

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Kan du se, hvor i processen de falder fra?

Hvis i har opsat e-handelssporing kan du se, hvor langt folk kommer.

Jeg ville normalt ikke klikke 3-4 gange for, at komme ind til et produkt og jeg vil SLET ikke oprette en konto for, at få lov til at handle, hvilket er flere år siden, at det blev skudt helt ned. Så få fjernet step 2 i jeres check out hurtigst muligt.

Fjern i samme omgang "login", "din konto", "bogmærk" og "oversigt" fra toppen af forsiden. Det er nok med søgefeltet og jeres 3 runge ikoner.

De grønne menu punkter tager alt for meget opmærksomhed - lav hellere menu punkterne sorte/grå og så jeres "tilføj til kurv" knapper grønne.

På alle jeres oversigtssider som:

http://vestjyskdyremagasin.dk/da/35-kradsetr%C3%A6er

http://vestjyskdyremagasin.dk/da/36-kattebakker

http://vestjyskdyremagasin.dk/da/20-seler

burde der være tekster om kattebakker, seler og kradsetræer, så i kan blive fundet på de ord. Prøv fx. at se her, hvor Casper har skrevet lidt http://www.billigegolfbolde.dk/6-golf-handsker

Men læs indlægget med de 187 ting du kan gøre og lydt til, hvad de andre skriver om forsiden og navnet - for det er jeg helt enig i.

Hej Kristian,

Vi kan se, at det virker som om de falder fra lidt "løbende" når de har set på nogle af produkterne, vi har eksempelvis kørt kampagne på nogle af vores produkter, og de 4 produkter alene har skabt 104 gange, hvor folk er "landet" inde på tilbuddet, for derefter blot at forlade det igen, efter de har set produktet. Hvor mange der fortsætter videre rundt på siden har jeg ikke tal på.

I systemet har vi også muligheden for at man kan køre "hurtigt" igennem, ved blot at udfylde oplysningerne under "login"-funktionen, men det er tilsyneladende ikke synligt nok - vi vil arbejde på at få integreret en OPC.

Tak for inputs omkring farver mv., og desuden også teksterne, det er en rigtig god mulighed at blive fanget på nogle flere ord igennem Google.

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at shoppen er fin, jeg syntes ikke det er super vigtigt som forbruger at man lige skal klikke en gang for at komme videre til produkter, ved ikke om det er en ulempe, men det er ikke derfor jeg ikke ville ligge en ordre.

Det går fint hvis jeg klikker på hunden eller katten, men første gang jeg så siden klikkede jeg på det store billede på forsiden og så havnede jeg på jeres facebook side som er fin, men så er jeg jo ikke i butikken længere.

Måske det ville hjælpe hvis det store billede så enten ledte til valget mellem hunden og katten eller direkte til nogle produkt kategorier.

Jeg er ikke skarp til markedsføring, så det er udelukkende hvad jeg tror at jeg kunne blive en smule forvirret over som shopper Smile

Det jeg godt kan lide ved shoppen, det er at der er et godt udvalg.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle jer som meldte ind med MEGET brugbar kritik, vil I gøre jer den ulejlighed at klikke ind og kommentere på det som der er kommet ud af alt jeres feedback?

Vi har ændret navn, vi har ændret farver, og vi har til dels ændret opsætning af siden - vi vil meget gerne høre jeres kommentarer på det Smile

I kan se den nuværende version på http://billigedyreartikler.dk.

Vi ser frem til at høre fra jer, og fortsat god weekend! Cool Storm Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)