Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: SEO og Goggle AdWords

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for at få et overblik over pris og evt. tiltag for søgeoptimering og Google AdWords kampagner for www.gilpa.dk

Jeg har AdWords kørende nu, men lod mig overtale til at opsige det samarbejde jeg havde, af et firma der ville arbejde med SEO for mig - de er nu gået konkurs.

Jeg kan selv lave en del, men kender ikke så meget til SEO og AdWords endnu.

Websiden skal laves om til en ny webshop som jeg forventer at kunne indgå en aftale om snarest.

EDIT: I første omgang ønsker jeg en som løbende kan styre dette - og muligvis på sigt selv deltage i vedligeholdelsen. Arbejdet med tilretning af webshoppen i forhold til de SEO-mæssige krav forventer jeg at varetage selv - evt. med lidt vejledning :-)

Hilsen Erik

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik 

Ønsker du en workshop, hvor du kan få de nødvendige kompetencer til "Gør-det-selv" SEO, eller ønsker du at få et bureau til at varetage optimeringen for dig? 

For at kunne give dig en ca. pris/tidsforbrug, så bliver du nødt til at beskrive, hvad du forventer. 

Ønsker du løbende optimering (x antal timer pr. måned) eller ønsker du i stedet at købe x antal timer og få lavet de ting man i samarbejde prioritere? 

Hvis ikke du har valgt en ny webshop platform, kan jeg stærkt råde dig til at tage et SEO bureau med indover, da langt de fleste har et kendskab og holdning til hvad der er bedst og lettest at arbejde med, og hvilken struktur der vil være ideel for din webshop. 

Dbh Peter 

Dbh Peter.

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige justeret mit startindlæg i tråden jf. Peters svar :-)

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg forstår det har du brug for at kickstarte SEO indsatsen med hjælp fra en SEO kyndig virksomhed, som undervejs skal instruere dig i hvad de gør og hvorfor, sådan så du i slutningen af samarbejdet har de nødvendige kompetencer til at kunne varetage en del af optimeringen selv. 

Før man kan komme rigtig i gang, kræver det selvfølgelig at du får den nye shop op og køre, som nævnt tidligere, kan du med fordel tage en SEO kyndig person med indover, når du skal vælge platform, såfremt du ikke allerede er i gang med denne del. 

Et par andre råd:

Lav et budget over hvad du har af midler til SEO og hvad du ønsker at bruge på det. 

Tag kontakt til flere virksomheder og vælg den leverandør du føler du stoler på (SEO er meget en tillidssag)

Vælg ikke på baggrund af prisen (der findes mange i SEO branchen som er selvudnævnte eksperter, som reelt ikke er deres penge værd, heller ikke selvom det er en lav timepris) 

Jeg håber du finder en god leverandør, der kan hjælpe dig med at skabe mere trafik og salg i din webshop :-) 

Dbh Peter.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik.

Du er velkommen til at ringe eller skrive mig, så skal jeg anbefale dig et par forskellige bureauer, som jeg ved er seriøse og pålidelige.

(Jeg kan ikke selv tilbyde dig disse services, da jeg allerede har en fodershop som kunde.)

Mvh.

Johannes

Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik, 

Jeg har sendt dig en PM her på amino. Du skal være velkommen til at kontakte mig.

Fra Odense
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Sidder lige p.t på praktik i en dansk virksomhed i Filippinerne, der blandt andet varetager nogle af disse opgaver.

Af de danske virksomheder som vi lige p.t arbejder for, kan nævnes Langhoff.dk, Stenløse havemøbler, Damborg, m.fl.

Du skal være yderst velkommen til at sende mig en PM, og så kan vi finde løsninger og gode priser til dit problem.

Mvh,

Peter Nguyen

Danish intern at Philscan, a member of Filtra Group.

Mail: peter.nguyen@philscan.com

Skype: mr.peternice

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Mange 1000 for jeres indlæg og PM.
Jeg har desværre ikke haft tid til at nærlæse det hele endnu, men det ser ud til jeg har lidt at tænke over.... :)
/Erik
Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også sendt dig en besked vedr. Adwords :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)