Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App reviews og "testere"...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg leder efter nogle danske sites, som kan teste og evt. lave reviews af forskellige iPhone apps i større omfang 500-1000-5000 stk. Findes det?

Jeg har forsøgt at google mig frem, og har kun fundet nogle engelske sites. Jeg leder specifikt efter danske app testere og reviewers.

Mvh

Casper

(disclaimer: har forsøgt google, og leder efter referencer fra andre (inden jeg bliver bashet for at spilde folks tid :-))

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger lige med her.

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker, om WeMobilise gør begge dele - men de burde kunne hjælpe dig.. Det er Berlingske Media som står bag virksomheden. De har 22.000 testere, som burde kunne give dig den feedback som du skal bruge.

Hjemmesiden er langsom at komme ind på, så hav 2-3 min tålmodighed :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lavet en gruppe på google+ (https://plus.google.com/communities/117669995004053262402/members). Ideen er, at vi sammen kan hjælpe hinanden.

Hvis man eksempelvis har en app man vil have vurderet, testet eller andet, kan vi gøre det i et lukket forum. Her kan vi dele promokoder og meget andet, og hjælpe hinanden med konstruktive reviews i app store.

Håber i vil bakke op herom.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)