Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi overvejer at flytte til en ny udbyder.

Vores app der skal hostes er en asp.net web app med en MS Sqlserver backend ( http://writeupp.com ).

Da vi henvender os til healthcare industrien, og databasen bliver bombarderet med nye records hele tide, har vi noget større krav til datasikkerhed og backups, en man normalt har. 

Vi har undersøgt Amazon AWS, men synes prisen er lige i overkanten.

Nogle der kan anbefale en udbyder, med god infrastruktur, god support og høj oppetid?

Alle providers skriver 99,99% uptime, men er ikke min erfaring alle lever op til det.

Mvh

Jonas

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, men tror ikke det er helt den skala jeg havde forestillet mig.....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Pedersen:
Alle providers skriver 99,99% uptime

De fleste skriver 99,9% - hvis du vil højere end det skal du lave noget med redundans helt ud på de enkelte servere.

Med hvad jeg lige kan læse her vil jeg anbefale dig at gå efter en løsning hvor du selv står for opsætning og konfiguration af dine servere, og så blot lejer dig til rackspace og trafik. På den måde har du kompetencen til drift af din platform inhouse og du finder dig således ikke bundet til din leverandør og har på den måde rige muligheder til at finde fornuftig hosting i DK.

Har du overvejet at hoste direkte hos Microsoft?

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

AWS, Rackspace eller Netgroup (hvis det skal være dansk).

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Pedersen:

har vi noget større krav til datasikkerhed og backups, end man normalt har. 

Og så vil i kører jeres applikation i skyen, og i en Chrome browser. I skriver om følgende certificeringer: ISO27001, ISO9001, ISO14001, OHSAS18001, er I sikker på at I kan leve op til det hvis i flytter i skyen?

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig evt. på en af vores VPSer. Vi har 14 dages fortrydelsesret - så I kan teste.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad der vil være et oplagt valg, afhænger jo selvfølgelig af hvor jeres kunder befinder sig, hvem de er og hvor mange hestekræfter i har behov for.

Som Kasper skriver er det ligeledes relevant, om i er underlagt nogle specielle krav i forbindelse med dataopbevaring. Jeg ved vi selv har kunder indenfor bl.a. healthcare, som har været underlagt krav omkring sikkerheden og dokumentationen som de ikke ville kunne leve op til ved blot at vælge en offentlig cloud løsning som AWS.

Mhs. til oppetid så vil der jo aldrig være nogen der kan garantere det de skriver - der vil altid være faktorer der kan gøre at de får en højere nedetid, uanset hvor redundant deres design er. Det er blot det deres SLA går efter, og det de dermed (typisk) føler at de med god ro i maven kan gå ud og garantere samt eventuelt kompensere efter hvis ikke de lever op til det.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)