Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for din feedback!!

Nu har jeg ændret ordlyden på forsiden, jeg har fjernet prisen og lagt mere vægt på, at det en gratis prøve-periode.

Hjalp det, eller det stadigvæk helt håbløst?

Mht. det grafiske, så kontakter jeg en professionel designer/grafiker til at give det en meget kærlig hånd.

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Troels,

 

Jeg har også været inde og kigge på din shop. Jeg har et par kommentarer:

 

- Overskriften siger "opret og rediger din egen hjemmeside" - jeg ved godt at det er penuttengryn, men hvis jeg nu ikke ved hvordan jeg opretter og slet ikke ved hvordan man redigerer,- så er jeg klikket viderer til næste udbyder.

 

- Jeg hænger mig også lidt ved at dine tekster i punkterne er lidt lange og ikke særligt iøjenfaldende. Måske det kunne bliver kortere og klarere?

 

- Hjemmesiden ser lidt "livløs" ud, og man tænker: - gad vide om det er nogen der i sin tid prøvede at starte et firma, men gik død og gav op, og siden bare har fået lov at blive hængende.

 

- Det er jo fint at man kan redigerer sin egen hjemmeside, - men hvilke features er der.... kan man f.eks lave en shop, eller er den mest til at uploade billeder af barnedåben så tanten i Australien også kan være med på en kigger?

 

- Navnet Opret.nu - er både et fantastisk navn og samtidig får det mig til at blive obstinasen, og tænke: -næ, gu vil jeg ej...... (det kan selvfølgelig bare være mig der føler at jeg bliver "kommanderet")

 

- Det ville være en god idé at lægge nogle billeder/sider ind med eksempler på hvordan ens nyoprettede hjemmeside kunne komme til at se ud, for man kunne tro at de alle blev mørkegrå ligesom jeres forklaringssider.

 

Jeg tror vist at jeg har sagt hvad jeg vil sige.

Jeg vil dog lige huske at give dig ros, for at den gode idé og den positive måde du tager konstruktiv kritik på.

 

Mange hilsner

Dorte


Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
What she said ;o)

 

Den er markant bedre, men den ''ligger ikke godt i maven''.... Jeg ved ikke helt om jeg kan forklare det. Nogle sider har ''det'' og andre har det ikke.

 

Det er noget med, hvordan man oplever de første sekunder.....er det seriøst, er det proffesionelt, er det noget der tiltaler mig, tror jeg at de ved hvad de laver, er deres egen side perfekt. Alle disse ting sker for mig i løbet af meget kort tid og skal jeg være ærlig, så ville jeg nok smutte igen inden jeg fik læst det ordentligt.

 

Hvis der kommer nogle eksperter på banen, kan de sikkert bedre forklare det med ''ansigtet'' udadtil ;o)

 

Hvis det var mit produkt, ville jeg bruge en pro til at designe osv. og jeg kan ikke vejlede ift. hvordan du selv gør det bedre.....

 

PS. Nu er der jo heller ingen garanti for, at mine oplevelser er gældende for alle

 

Held og lykke med det )

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak, tak, tak!

Det var nogle super-gode kommentarer, meget konstruktivt!

Jeg tror ikke jeg laver om på domæne-navnet, men så må jeg bare sørge for ikke at komme med kommandoer i selve shoppen.

Jeg har foretaget de fleste ændringer, som du anbefalede.

Jeg takker for alt jeres feedback, og håber I har lyst til at kigge på den en gang til.

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Troels,

 

Jeg var lige inde og kigge på ændringerne...... Hold da op, hvor er du hurtig.

 

Jeg syntes at det er fantastisk..... Du er bare for vild....!

 

Det eneste der måske kunne bruge lidt opmærksomhed nu var:

 

- Venstre side ramme kunne godt være lidt bredere, så siden virker mere centreret.

- Måske lidt mønster/farver i rammerne. Det behøver absolut ikke at være vildt, men bare lidt der giver lidt liv og kontrast.

 

Mange hilsner

Dorte

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det!

Det er nemt og hurtigt at lave noget om :)

Jeg får en professionel grafiker til at lave et flot design, der ligger godt i maven. Det er klar over, at jeg ikke selv kan finde ud af :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)