Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af domæne ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, jeg har fornylig erhvervet mig selv et domæne, men da den ikke lige passer ind i den webshot /hjemmeside ide, som jeg har fået, har jeg nu lyst til at sælge domænet, nogle som kender folk som opkøber domæner ?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan jo forsøge her på amino og se om nogle vil byde på det, men domænet skal som regel være utrolig godt før det bare kommer op i en nogenlunde pris, ellers skal du være heldig at en virksomhed netop har besluttet sig at skifte navn til det domænenavn du ligger inde med.

Jeg har også set mange domænenavne solgt på www.qxl.dk

 

Jeg tvivler på du finder en direkte domæneopkøber, da der er en helt række regler omkring hvad man må og ikke må i den henseende, hvilket gør det svært at være domænehaj i DK.

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej , tak for svaret martin

 

så vil jeg forsøge mig, domænet er ikke det HELT store, men synes det er et fint domæne: www.economics-inc.com

Der er ikke lavet noget særligt ved websiden, så derfor næsten kun domænet jeg ønsker at sælge men her nogle grunde til at jeg synes det alligevel er lidt værd:

 

#1: Domænet kan henvende sig til mange forskellige firmaer som arbejdet med finans

#2: Domænet er hosted hos one.com - og har ca.11-12 måender tilbage i abb.

#3: giv et bud :)

 

mvh Benjamin Jensen

 

 

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil lige rette mig selv efter at jeg har set dit domæne er et .com domæne, så tror jeg ikke der er nogle regler for domænepirateri, og så burde du måske have en større chance for at kunne sælge det til nogle der opkøber domæner.

Jeg har dog ikke nogen erfaring på det område, men det kan da være der er andre aminoer i blandt :)

Held og lykke med at få det solgt.
Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel !

 

Ja, det er et dejligt .com domæne, og jeg synes domænet har store muligheder, men er der nogle som har et bud på hvor man kan indrykke det ? sådan jeg også får udenlandske bud :)

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror ikke helt jeg er med; du købte et domænenavn hos landets billigste udbyder og 3 uger efter købet finder du af at du ikke kan bruge det og vil nu sælge det.

Du vil ikke have det du gav men store skejser fordi det er et navn med potentiale. Men hvori består potentialet i Economics incorporated???

 

Jeg har selv flere gange rettet henvendelse til domænepirater fordi jeg har været interesseret i domænerne. Eftersom det er relativt gratis at bevare dem så kræves der typisk tåbelige beløb.

 

Jeg synes din manøvre virker lidt som domænepirateri og det synes jeg er for plat. Men hvis ikke det er plattenslageri så se bare bort fra min postering. (jeg er måske ved at være lidt knotten over at ingen gider svare på mine egne spørgsmål)

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mahalo

 

Du kunne spørge mig hvad grunden var til at jeg havde sat det til salg så kort tid efter, istedet for at asume that det domæne pirateri ? Jeg købte domænet fordi jeg egentlig bare ville have en hjemmeside at lege med og da jeg interreserer mig indenfor finansverdenen syntes jeg det var et fint navn.

 

#1 som jeg har skrevet har jeg fået en ide til en internet webshop og der passer navnet overhoved ikke ind

#2 Jeg har derfor sat det til salg - til en pris på 1000 kr ( hvor 350 kr er så abbonement )

#3 Potentialet i navnet er stort da mange firmaer arbejder indenfor economics.

 

Det er sådan landet ligger, og pas på med at formode en masse, nogle af os er bare plain unlucky med vores førstevalg at webhotel :/

 

Mvh Benjamin

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må undskylde at jeg gjorde dig til pirat.

 

MEN jeg var og er irriteret over at ingen svarer på mine spørgsmål!

 

 

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ingen grund til at ta mit indlæg med i graven med dig ;) - Mit domæne www.economics-inc.com er fair and square, og prisen ligger på små 1000 kr inkl. 11 måneders abbonnement.

 

cheer up :)

 

mvh Benjamin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)