Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du lave affiliate på mit produkt (Drone Helikopter til entusiasten)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er blevet dansk distributør og forhandler på DJI's produkter, og lægger ud med deres drone-helikopter til gadget-elskeren.

Endelig er der kommet en drone i den seriøse klasse, som er til at betale for os dødelige! 

Dronen er gjort klar til, at du kan montere et GoPro-kamera og kan skyde dine videoer fra luften. 

Første sending er bestilt og de lander på mandag/tirsdag. 

Da produktet er forholdsvis ukendt, vil jeg gerne have spredt budskabet, og tænkte at den bedste måde, ville være via diverse blogs og affiliates.

Jeg har aldrig beskæftiget mig med affiliates, så jeg ved ikke, om folk gør sig i sådan noget mere.

Jeg tænkte på at belønne et salg med ca. 7-8%, hvilket kan give OK, da produktet koster 4.595,-

Du kan se mere på min side www.dandrone.dk  

Dbh

Andreas

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg er ejer af fede-gadgets.dk og synes dette kunne være en speciel ting at have med i min affiliate "webshop".

Jeg er dog selv ret ny inden for affiliate, så ved ikke om du har planer om at køre det gennem en partner.

Du er velkommen til at sende en PB hvis det fanger din interresse

 

MVH Claus Hansen

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange gør stadig rigtig meget i affiliate.

Jeg vil foreslå at du tilmelder dig Partner-Ads som annoncør. Det er gratis at tilmelde sig, og rigtig mange her fra Amino anvender Partner-Ads, så der er god chance for, at en eller flere vil give dit produkt en chance.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres inputs og til dem som har sendt PB Smile

God søndag.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke allerede har læst det, så vil jeg anbefale dig at læse lidt på trafikstyrelsens hjemmeside, og læse luftfartsloven BL 9-4, sådan at du kan vejlede dine kunder rigtig, da der er stor fokus på dette lige for tiden.

 

 

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

black_117:

Hvis du ikke allerede har læst det, så vil jeg anbefale dig at læse lidt på trafikstyrelsens hjemmeside, og læse luftfartsloven BL 9-4, sådan at du kan vejlede dine kunder rigtig, da der er stor fokus på dette lige for tiden.

Hej Black. Tak for informationen. Vi henviser allerede til Statens Luftfartsvæsen på vores webside.

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Også vil jeg da straks bede dig om at lukke den side ned, den er misvisende og der er store fejl som slet ikke står nogen steder.

Hverken privat eller som erhverv må du flyve med droner over 7 KG og hvis man endelig måtte, så kræver det certifikater for at må flyve med det.

Jeg har certifikat til at flyve med alt fastvinget fly op til 25 KG, men loven forbyder os desvære at flyver droner over 7 kg

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Black_117

Jeg ved ikke helt om du er en troll, men endnu en gang tak for usaglig kritik. Hvis der er store fejl på siden, så må du meget gerne fortælle hvor det står.

Vi har tidligt i forløbet været i kontakt med Trafikstyrelsen, og den metode vi vejleder vores kunder på, er godkendte af Trafikstyrelsen.

Ydermere er der ingen af vores droner som vejer over 7 KG, så det er jo heldigt ;-)

Vi har et rigtig godt samarbejde med Trafikstyrelsen, om som du måske allerede har set, har vi været i TV-avisen sammen med Trafikstyrelsen for at forklare om reglerne.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Indlæget var ikke rettet mod dig men imod Larsholmgaard

Jeg syntes faktisk at den er rigtigt fin den plakat han har lavet, den beskriver kort og godt præcis hvad man må.

Men der hvor der er beskrevet med "droner" over 7 kg er ikke korrekt. (modelfly og helikoptere må flyves fra 7-25 kg med certifikat, men ikke droner)

Der mangler bare en meget kritisk ting og det er forsikring, man SKAL have en ansvar forsikring for at må flyve privat og erhvervsmæssigt med "droner"

 

Flyver man privat som hobby pilot kan jeg anbefale at man melder sig ind i Modelflyvning Danmark som giver en forsikring for 600 kr i året til private, plus der er mange andre fordele, bla. deres forum, hvor man kan spørge om alt teknisk eller lovmæssigt.

 

 

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)