Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvel til butikkerne, som vi kender dem!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt, hvad man kan i en typisk butik i dag, kan man bedre på nettet. Her er ingen kø, der er uvildig rådgivning uden venten, priserne er ikke til at slå, de har altid den rigtige størrelse og farve, og der er altid åbent. Hvorfor fa'en skulle man så handle i en gågade?

Læs mere

 

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46508
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig i, at masser af traditionelle butikker går en vanskelig fremtid i møde, men langt fra enig i at man kan alt lige så godt på nettet.

Jeg har endnu tilgode at købe kæmpe vindruer og flotte røde bøffer på nettet. Jeg ved man kan - men er slet ikke tiltrukket. Jeg vil også ha fødderne i et par sko - og røre ved mit tøj generelt. Jeg inspireres af turen rundt i prima eller ISO og elsker turen til ostehandlen på torvet. Mine akvariefisk køber jeg i specialforretning, mine gulvtæpper skal jeg se og røre - jeg kunne blive ved.

Hvad den uvildige rådgivning angår, fatter jeg ikke argumentet med at det skulle være bedre på nettet? Det tror jeg er helt individuelt.

Jeg er enig, mange butikker skal tænke anderledes og mange vil lukke men gør ikke ting så sort/hvidt OG - der er også en overflod af netbutikker som ingen kommer til at leve fedt af - men heldigvis mange andre som er stærke, specielt i VVS, IT, Isenkram og den type. Jeg er også sikker på at mange andre brancher klarer nettet fint - men mindst lige så mange kommer til at tabe penge på at drive netbutikker som bare er kopi af hinanden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Tømrer Fredericia - Mosegaard & Knudsen Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber udviklingen går hen i mod store showrooms..

Så de forskellige producenter har showrooms med udstilling af hele deres vareudvalg.. Tit køber jeg på nettet blot fordi butikkerne i byen ikke har den vare jeg søger, Det kan godt være de føre mærket, men bare ikke lige den jeg har forelskede mig i.

Så vil rådgivningen måske også være bedre, fordi sælgeren rent faktisk ved hvad han sælger, ¨Så er der også lige meget om man så bestiller ved ham eller en butik online, hvis blot du køber deres produkt så ender pengene jo samme sted.

 

Mine sider: TømrerFredericia  - skrivsang.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)