Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone reparation!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino's

Jeg har en iphone4s, hvor tænd/sluk knappen er gået i stykker. Har været til nogle forhandlere, men alle steder skal de have 600 kr. + 

Kan det gøres billigere nogen steder? Kender du en, som kender en, som kender en der kan fixe det hurtigt og billigt?

smid gerne en PM hvis det er tilfældet :)

vh Jonst

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror 600 er prisen.
Du har købt en af markeds dyreste Smartphone og vil dermed gerne ofre 6000+ for en telefon - så burde 600 ikke være problemet :)

Det jeg ville interessere mig mere for, er hvem der rent faktisk skiller min iPhone ad! Hvor mange af de mange iPhone reparations steder har kurser og uddannelse?
Jeg fik min lavet hos en strøg butik og efter få dage var den ved at falde fra hinanden, da de ikke havde sat skruer i den igen :(
Hilsen Erik
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg synes du skal prøve at lave det selv, det er vidst den eneste måde at få det billigere på. Jeg har selv gjort det meget, nemlig bestilt det jeg mangler til min iphone hjem fra ebay.co.uk. Her efter har jeg bare set nogle Youtube videoer om hvordan man gør det. Der findes nogle super gode og let forståelige videoer. Det har resulteret i at jeg i dag har lavet cirka 9-10 iphones, både  4 og 3gs og der har ikke været nogen problemer med nogen af dem lige siden.

Så hvis du har mod på det, så synes jeg at det er en god løsning.
Hvis det kan hjælpe dig, så kan jeg finde nogle af de videoer jeg brugte. Bare skriv en PM.

Held og lykke og god søndag :-)

MVH Marc.

Ung iværksætter med store drømme

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonst.

Hvis du ikke har fået fikset din iphone endnu, så kan jeg tilbyde at gøre det for 550 i dette amino tilfælde. (Jeg bor i Middelfart)

Hvis du bor på fyn så kan jeg anbefale dette firma som jeg arbejder for, vi tilbyder at hente din tlf, og bringe den ud igen hurtigt. prisen er 600 inklusiv afhentning og levering. Firmaet dækker største del af fyn, men du må nok hellere ringe ind for at være 100% sikker. Hvis du i hele taget er fra fyn!

http://www.fixminiphone.dk/

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, nu ved jeg ikke om du bor tæt på en af butikkerne her. http://www.icovers.dk/reparationer der står prisen for at lave det, den er 399kr hvor der er 1 års garanti. Der er en butik i Ålborg, Odense og der hvor jeg arbejder Viborg. Bor du ikke tæt på har du mulighed for at sende den. Sådan en reparation vil tage ca. 1 time.

Mvh
Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg ved iExpert.dk giver 2 års garanti på det de laver og det koster kun 400,-Big Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)