Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En jobansøgning fra mig :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino’er

Jeg er i øjeblikket jobsøgende og har derfor valgt at forsøge at smide en ansøgning her.

Jeg hedder Casper Strømgren, er 22 år gammel og er bosat i Roskilde området.

I øjeblikket studere jeg som web-integrator på RTS, men efter de første par måneder har jeg måtte sande at niveauet desværre er for lavt til at jeg vil få noget fagligt udbytte af uddannelse. Derfor vælger jeg i stedet at søge job.

Jeg har tidligere gennemført en teknisk gymnasial uddannelse på HTX Roskilde. Det er suppleret med Erhvervsøkonomi og Salg og Service som enkeltfag på handelsskolen. Derudover har jeg som led i en elev uddannelse i detailhandel gennemført modulerne; salg og service, økonomi, disponering, markedsføring, indkøb og konceptforståelse på Business College Syd. Elev uddannelsen er dog ikke færdiggjort. 

Jeg er selvlært i HTML, CSS (SCSS, Foundation, Bootstrap), JS (jQuery etc.), PHP (CodeIgniter, Bonfire), MySQL og har snuset lidt til RoR. Backend arbejde er der jeg føler det største flair. Desuden har jeg efterhånden mange års erfaring med Photoshop og 3D modellering i SolidWorks. 

Det sidste halve år har jeg brugt min fritid på at udvikle web med 3D printere som udgangspunkt. Det har indtil videre resulteret i at jeg har bygget min egen 3D printer, for at få den rette forståelse og herefter sammen med et lille team udviklet en web applikation som fungere som et bruger-drevent community for folk med interesse i 3D print. Nu knokler jeg på en større applikation som vil fungere som delings- og samarbejds-platform for produkter der kan printes på en 3D printer og gerne en dag mulighed for at kontrollere sin printer direkte fra sin online profil. 

Som person opfattes jeg som imødekommende og humoristisk. Jeg befinder mig bedst i et uhøjtideligt miljø, hvor humoren kan bidrage til en lettere hverdag. Jeg er saglig og loyal og forventer det samme af mine omgivelser. Jeg stimuleres af et velfungerende team som formår at opnå fælles successer og værdsætter god sparring. Jeg er nysgerrig, idérig og holder af medbestemmelse, men er også klar over at det kræver en ekstra indsats.

Det er svære tider og jeg vil ikke afskære mig selv fra nogen jobmuligheder, men som det nok fremgår så er min erfaring størst på det tekniske, specielt web udvikling og butik/salg.

Skulle det ske at nogen webbureauer, udviklere eller lignende forelskede sig i mit fantastiske 3D printer projekt, så er jeg også meget åben overfor muligheder om at udvikle projektet færdigt i et samarbejde og dele ejerandelen.

I kan kontakte mig på:
Mail: casper@stroemgren.dk
Tlf: 30 51 71 53
Eller i kan sende en PM

Tak for jeres tid :)

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Kan man af ren nysgerrighed få lov at se websiden omkring 3D-printere?

Held og lykke med jobsøgningen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

audit:

Hej Casper,

Kan man af ren nysgerrighed få lov at se websiden omkring 3D-printere?

Held og lykke med jobsøgningen.

Hej Audit

Tak for interessen :)

I forhold til community siden, så er vi ved at ligge det sidste design på og knytte det til backenden i øjeblikket. Du kan smugkigge lidt på http://46.105.49.245/ men tag forbehold for fejl og vid at designet stadig er lidt mangelfuldt i forhold til målet :) Du kan oprette brugere og dele artikler, men det vil alt sammen blive slettet når vi rykker til et production environment.

Project platformen har jeg ikke en online udgave liggende af. Den ligger udelukkende i et privat Git repo og det vil nok tage noget tid før jeg har en stable udgave som kan køres ordenligt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Held og lykke med ansøgningen.

Der er lige et par småting, hvis du vil sende den ud:

I øjeblikket studerer jeg

Den er suppleret med

erhvervsøkonomi og salg og service

web-applikation som fungerer

Tlf.: 30 51 71 53

Mange hilsner

Michael

 

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Det lyder meget spændende, og du virker som en meget interessant kandidat!

Held og lykke med det! :)


/Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tambou.dk, @Morten Lassen

Tusind tak for opbakningen :)
Jeg kan desværre ikke rette fejlene i mit indlæg, men de er i hvert fald rettet i min Word version :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem som måtte have interesse, så er printlymag.com, 3D communitiet, efterhånden ved at være kørende :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke Casper

Printlymag ser spændende ud...Fedt theme ...hvad hedder det ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have :)

Det er nu hverken theme eller CMS.. Det er bygget fra bunden op :) Jeg har forresten ikke haft det helt store med designet at gøre. Jeg har bygget systemet sammen med en makker. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)