Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor blev min site af?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

En af mine sites er KortX - kort, landkort og bykort.

Indtil for et par uger siden lå den lunt i svinget i Google, men nu er den pludselig forsvundet fra ethvert søgeresultat. Fx. lå min site som nr. 3 på "landkort", men nu er den ikke engang i top 100

Når jeg kigger på mine stats, så kan jeg se at der slet ikke kommer nogen besøgende fra Google længere.

Hvordan kan det være min site sådan er forsvundet fra Google og hvad kan jeg gøre ved det?

Når jeg søger "site:kortx.dk", så kan jeg se at Google stadig indekserer over 200 sider fra min site - de ranker bare ikke længere.

Tak for hjælpen, phi


Genvejen til en fantastisk blog

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
hehe.. kan godt se at det irriterer dig, da den er rimelig "SEO" optimeret til at smide folk videre i Adsense ...

Måske google har ændret deres måde at uddele pagerank på, så de ting der virkede for dig før ikke gør det længere.. der er jo ikke ret meget tekst på dine sider...

Men jeg ved det ikke...

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
AdSense er en dejlig ting, men siden er skam brugbar nok - jeg har fået flere fanmails fra folk der har besøgt den :)

Genvejen til en fantastisk blog

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
siden virker dog meget, som det jeg kalder en adsense-robot, hvor sidens eneste formål er at score lidt på adsense og ikke tilbyder brugeren det helt store indhold.

 

Det er der selvfølgelig ikke noget galt med, men jeg ved ikke hvordan google efterhånden ser på disse sider.

 

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er bare mærkeligt, den har ranket i månedvis og så pludselig er den væk

Genvejen til en fantastisk blog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)