Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering af site

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
    Hej Amino''er

 

Jeg har i de sidste par måneder bikset med noget der startede som en privat side for en lukket vennekreds lavet siden http://www.festivalpeople.com som til at starte med bare skulle bruges til at dele vores fælles billeder fra roskilde festivalen... der er i mellemtiden så kommet flere "andre" til.. og jeg ville jo gerne lave siden mere professionel mht. profiler/chat/private beskeder/grafisk pæn m.m. ...

 

Den er P.t. lavet i Joomla som er et gratis og forholdsvis nemt at gå til CMS software.

 

Nogen her der har et godt råd til hvordan man lige kommer skridtet videre og får løftet siden til et lidt højere stadie.. og helst uden det koster en mindre formue ? :)

 

Mvh. Miki

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej..

Spændende side :).. En af de måder du kan komme videre er jo, at du begynder at tjene lidt penge fra siden, og derved får nogle penge til at dække udgifterne med.. Når du få føler der er et fint cash-flow, eller bare mener det er på tide at få 'opgraderet' siden, kan du kontakte en som mig, fra InMoto Reklamebureau, der kan hjælpe dig med en større og mere funktionel løsning.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)