Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandører til tøjbutik søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Christian og skal snart åbne en tøjbutik men jeg mangler en Leverandører. Nogen der ved hvor man kan skaffe en eller hvordan ?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg rettet overskriften for dig, til noget sigende. Så er der måske chancer for folk kigger forbi tråden : )

Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvilken slags tøj du sælger. Men hvis du er interesseret i herre og kvinde sko, samt børnesko. Så må du gerne sende mig en PB :)

Held og lykke med projektet

Rasmus 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, det bliver svært.

Tøjbutikker lukker på stribe nu.

Det undrer mig, at du ikke STARTER med at finde leverandører først...

Og alt andet bagefter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en besked :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom jeg kun håber det bedste for dig mht at finde en leverandør, så må jeg indrømme, at det også overrasker mig at du ikke først finder leverandøren og derefter åbner butikken - eller ihvertfald sætter stærkere ind på det. Synes det er ofte man læser indlæg her på amino, skrevet på den måde, men jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om den fungere. Jeg er selv i gang med at åbne webshop, dog har jeg først sørget for at finde design af webshop, finde informationer omkring lovgivning m.v. og så selvfølgelig finde leverandørerne. Herefter går jeg så stærkt ind i processen, da jeg i så fald har alle tingene på plads.

Om det er en fejlfortolkning fra min side af, omkring meningen i dit indlæg, det er selvfølgelig også en mulighed.

God vind med projektet Yes

 

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg kan hjælpe dig med at finde en leverandør af dametøj og børnetøj. Men vil da godt lige høre lidt mere om din butik, hvor i landet ligger den, og hvad er dit koncept, og hvad regner du med at have af målgruppe?

Send mig gerne en PB

Venlig hilsen Cecilie

Fra København
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, hvis det er streetwear/ urban tøj du søger er du velkommen til at kontakte mig.
Venlig hilsen
Nabil I.

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

For at man kan svare paa det spoergsmaal, er det noedvendigt at du fortaeller noget mere om butikken? Hvad soeger du, hvad vil du saelge, hvad er din strategi? 

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)