Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det virkelig passe det er bedre med egen lastbil?...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Nogen af vores kunder på vores emballage shop er vokset så meget at de nu gerne vil købe emballagen i hele paller istedet, og derved spare nogen penge. Nogen af varerne importerer vi selv, så det var kun naturlig at se om ikke vi kunne hæve volumen på disse.

Det syntes vi ikke rigtig vi kunne imødekomme på vores nuværende shop, så derfor startede vi en ny afdeling på packair.dk, hvor vi kun sælger i hele paller. Problemet er at vores nuværende fragt aftaler ikke rigtig er gearet til palle trafik. Og vores priser på fragt æder for stor en del af et i forvejen meget lille overskud

Faktisk er vi ved at regne på, at med den vækst vi har lige nu, så varer det kun et års tid, så kan det svare sig for os at købe en lastbil selv... Og det kan vel ikke passe at det skal kunne betale sig....

Vi har prøvet alle mulige steder ved alle de store og mellemstore, men prisen er åbenbart i forvejen godt presset. Er der andre som sender omkring 10 paller om ugen, som har erfaring med hvor man kan få en god deal på dette?

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan IKKE betale sig at købe en lastbil selv!!! Du skal finde den eller de rigtige leverandører. Hvis du har leveringer i nærområdet. Så kan det helt sikkert betale sig at lave en aftale med en lille lokal vognmand og få ham til at køre det ud. Specielt hvis du kan samle lidt sammen og han i forvejen kommer lige forbi. De lidt længere afstande vil nok være billigst med en af de lidt større aktører. Jeg har siddet med fragt på Sjælland og har fået nogle rigtig gode priser på fragt til Jylland, fordi der er mange der ligger og kører tomme biler til Jylland/Fyn. Hvis jeg vidste hvor i har lager og hvor i skal have varer til, så kan det være jeg kender en der kender en der kan lave en god pris. MVH Mikkel  

Fra odense
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

har du et mål på de paller du sender. l x b x h + vægt.

hvorfra i landet skal de sendes.

benny

www.spetra-kurer.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at send mig en mail med dine behov på info@3xwilhelmsen.dk eller giv mig et kald på 72 100 154 .

Sådan en opgave kan vi nemt klare til rigtige fornuftige priser.

Christian

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Hvis du ikke har fået dette afklaret endnu står jeg gerne klar med evt. løsningsmodel.

Du kan kontakte mig på mtj@linklog.dk 

Ellers håber jeg du har fået hvad du søgte.

Mvh. Mikkel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)