Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kommer til at få underskud hver måned!

Side 8 ud af 10 (96 indlæg)
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 17:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og du er iøvrigt altid velkommen til at kontakte mig, hvis jeg kan være behjælpelig med noget. Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

........lige en kort kommentar til "igangs" indlæg omkring PayPal . PayPal er en af de største betalingsformidlere worldwide til SMV business.
Du har nok ret i at det tidligere ikke var så kendt i DK. Markedet herhjemme er jo også et af de meget små set på verdens plan,
men i og med de nu har etableret en afdeling i DK går der næppe lang tid før de også vil dominere online betaling i lille Dannevang !

Vi har i mange år været underlagt monopol lignende tilstande vedr. online betaling, som har gjort det alt for dyrt - nu ser det dog
heldigvis ud til at blive billigere og biligere med flere udenlandske betalings udbydere på markedet.

Skulle man i øvrigt have internationale ambitioner med sin webshop er der nu over 100 millioner der kan betale fra deres Paypal account
mod 3-4 millioner der har Dankort !

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

PayPal er en af de største betalingsformidlere worldwide til SMV business.
Du har nok ret i at det tidligere ikke var så kendt i DK. Markedet herhjemme er jo også et af de meget små set på verdens plan,
men i og med de nu har etableret en afdeling i DK går der næppe lang tid før de også vil dominere online betaling i lille Dannevang !

Jeg er helt med på hvem PayPal er, og hvor store de er. Det der er det interessante i denne debat, er om trådstarter kan lave en forretning udelukkende baseret på indløsning gennem PayPal. Og der er min påstand, at det kan han ikke (slet ikke med den forretnings idé og plan, men det er en anden snak).

Kunderne søger tryghed. Det gælder ikke kun i forbindelse med internethandel, men generelt. Det er blandt andet derfor TDC stadig er det største danske teleselskab, selvom de er meget dyrere end alternativerne. Både Telenor og især Telia, er langt større end TDC, og kunne reelt spise dem i én mundfuld, og alligevel holder størstedelen af danskerne sig til denne trygge men dyre danske mastodont.Godt nok er TDc stille og roligt ved at miste markedsandele, men det går slet ikke så hurtigt som det egentlig burde, når man sammenligner pris og kvalitet med alternativerne.

Den tryghed er i endnu højere grad udbredt, når det drejer sig om at dele så personlige oplysninger, som dem der står på betalingskortet. Er der bare den mindste usikkerhed, springer de fleste fra inden de får gennemført en betaling.

Jeg ville ikke selv basere en webshop på PayPal betaling, for jeg tror at det vil koste kunder. Om de med tiden kommer til at dominere det danske marked er jeg nu heller ikke så sikker på. Vi (og her taler jeg Norden) er ikke interessante for ret mange andre end de nordiske udbydere. Derfor var det også super problematisk, at de fik lov til at lave et fælles selskab (Nets), da norske BBS var på vej ind i Danmark og kunne blive eneste reelle alternativ til PBS.

Men når det er sagt, så koster det jo ikke meget andet end tid, at stable shoppen på benene med en PayPal aftale, så er det da afprøvet :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@ igang
Jeg kan sagtens forstå din argumentation omkring tryghed. Det er nok specielt den ældre generation. Nu har jeg arbejdet med Paypal i mange år dog til webløsninger med betaling og penge overførelser på det asiatiske og amerikanske marked. Paypal er noget af det mest "trygge" på de kanter. Og jeg tror det kommer her også. Sammenligningen med TDC kontra Telia/Telenor syntes jeg er svær, der er tale om 2 meget forskellige produkter. Jeg vil hellere sammenligne med f.eks. traditionel bankoverførsel og så Western Union. Før Western Union gjorde sit indtog i DK havde man kun den dyre løsning med at overføre penge via sin bank eller sende en kuvert med kontanter (en ret risky løsning :-)) Men på kort tid er Western Union blevet danskernes foretrukne metode til at sende penge til udlandet i den fysiske verden. Jeg tror det vil gå sådan på nettet også med Paypal, moneyBookers, Xoom,DigiCash osv. Der er jo en grund til at f.eks. Ebay som en af giganterne på online handel arbejder tæt sammen med netop Paypal.
Vi må se med tiden hvordan det udvikler sig herhjemme- det er spændende og helt sikkert kun godt for os der skaber løsninger og kunderne at der er kommet konkurrenter til dankortet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ igang
Jeg kan sagtens forstå din argumentation omkring tryghed. Det er nok specielt den ældre generation. Nu har jeg arbejdet med Paypal i mange år dog til webløsninger med betaling og penge overførelser på det asiatiske og amerikanske marked. Paypal er noget af det mest "trygge" på de kanter. Og jeg tror det kommer her også. Sammenligningen med TDC kontra Telia/Telenor syntes jeg er svær, der er tale om 2 meget forskellige produkter. Jeg vil hellere sammenligne med f.eks. traditionel bankoverførsel og så Western Union. Før Western Union gjorde sit indtog i DK havde man kun den dyre løsning med at overføre penge via sin bank eller sende en kuvert med kontanter (en ret risky løsning :-)) Men på kort tid er Western Union blevet danskernes foretrukne metode til at sende penge til udlandet i den fysiske verden. Jeg tror det vil gå sådan på nettet også med Paypal, moneyBookers, Xoom,DigiCash osv. Der er jo en grund til at f.eks. Ebay som en af giganterne på online handel arbejder tæt sammen med netop Paypal.
Vi må se med tiden hvordan det udvikler sig herhjemme- det er spændende og helt sikkert kun godt for os der skaber løsninger og kunderne at der er kommet konkurrenter til dankortet.

Nu må det simpelhen stoppe. Den ene efter den anden poster en gang snik snak uden nogen former for dokumentation eller hold i virkeligheden. Fair nok, at man gerne vil dele sine synspunkter og holdninger, men så skal man satme ik slå det op som facts!

Bankoverførsel og Western Union har INTET med en kreditkort løsning at gøre, så drop og sammenligne Paypal med dem! 

Western Union er desuden ik danskernes foretrukne overførselsvej til udlandet, det er bankoverførsler sjovt nok. Western Union bliver i stor stil benyttet til overførsel af "sorte penge", og der gør de det dælme godt, men kontrollen er også minimal!
Desuden er Western Union ligeså sikkert, som hvis du smider din pung på gågaden, og derefter blot håber, at sælgeren finder den, og derefter sender dine varer...

EBAY EJER PAYPAL FOR SYV SYTTEN GOSH! Hvorfor tror du, at Paypal nogensinde er blevet så kendt? Det er Ebay, som har gjort betalingstjenesten til hvad den er idag på godt og ondt...

Klasse indlæg uden nogen former for dokumentation eller reseach DAMN! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hallo Fashion Seller, Er du public moderator her? Sikken en kedelig tone. Vi har vel lov til at deltage i debatterne. Ifølge dine indspark her på sitet har du vist mere behov for at komme af med sure opstød .....finder ikke megen saglighed eller iværksætter ånd over din stil. Kan du have en god aften :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46521
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Nu må det simpelhen stoppe. Den ene efter den anden poster en gang snik snak uden nogen former for dokumentation eller hold i virkeligheden. Fair nok, at man gerne vil dele sine synspunkter og holdninger, men så skal man satme ik slå det op som facts!

Bankoverførsel og Western Union har INTET med en kreditkort løsning at gøre, så drop og sammenligne Paypal med dem! 

Ja det er totalt misbrug af et godt forum  - det har INTET med en kreditkortløsning at gøre men snarer med en metode til at tjene penge på naive mennesker 

Det holder ikke 10 cm 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IT outsourcing:

Hallo Fashion Seller, Er du public moderator her? Sikken en kedelig tone. Vi har vel lov til at deltage i debatterne. Ifølge dine indspark her på sitet har du vist mere behov for at komme af med sure opstød .....finder ikke megen saglighed eller iværksætter ånd over din stil. Kan du have en god aften :-)

Nej jeg er ikke moderator, for så havde jeg nok haft en flot moderator skilt :)

Ja bare kald tonen kedelig, men du er så endnu en, som i denne tråd blot fylder snik snak på af værste skuffe, som hverken hjælper trådstarter eller nogen andre, som læser med. Faktisk er dit indlæg så faktuelt forkert, at der intet korrekt står ud over, at Paypal er meget populært i Asien, hvilket skyldes mange "sorte penge", og så er Paypal en genial mulighed til at skjule disse/opbevare disse... 

Jeg har bidraget med mange flere korrekte forslag til trådstarter end du har i denne tråd, så at påstår at jeg ingen iværksætter ånd har eller saglighed, ja det står for din egen regning. Mit indlæg matchede i det mindste med virkeligheden og sandheden, og var ik skrevet ud af den blå luft Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 22:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg lige spørge hvad der sket med mit indlæg? Synes den er blevet nedgørenede for visse parter.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist ikke helt rigtigt? SÅ vidt jeg ved, skal der bogføres dagligt.

MVH
KIrsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 8 ud af 10 (96 indlæg)