Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

blucher-media.dk relanceret - hvad siger I?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter nærmest ikke at have rørt ved vores hjemmeside i 3 år, synes vi at det var på tide at give den en ordentlig overhaling. Resultatet kom online på vores 3 års dag i fredags, hvorefter vi siden har rettet de fleste børnefejl. Vi mangler dog stadig at få skudt nogle nye portrætter af os, 4 videoer til undersiderne SEO, undervisning, rådgivning og videoproduktion, at få udført det sidste hastighedsoptimering af sitet, samt at få styr på vores engelske del af sitet. 

Så er det store spørgsmål bare: hvad siger I til det? Hvad er godt, hvad savner I og hvad er helt ude i hegnet? Siden finder i på http://blucher-media.dk

Skulle der falde et enkelt fantastik indlæg i debatten, kvitterer jeg gerne med et par af nedenstående flotte sokker som vi har fået lavet hos Casper.

Hygge!

- Emil

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og overskuelig side. Men er det meningen at videoen på forsiden falder uden for den grønne ramme?
Og så gik der lige lidt tid, inden det gik op for mig at man ikke kan trykke på den store fine gule knap, men at den fungerer som en pil ned til felterne neden under. :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Fantastisk arbejde, den er super lækker. Jeg kan rigtigt godt li "reference" delen, da jeg føler jeg får et godt indblik i dig som konsulent.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Super yndefuld side - brugervenligheden er helt i top.

Du formår at gøre dine besøgende trygge med design, tekster og billeder, der er helt nede på jorden - en meget behagelig side at surfe rundt på. 

Dog er det din referenceside, der sparker mest røv. Det giver en uhyre god effekt at høre dine kunder fortælle lidt om de resultater, de har opnået ved hjælp af din ekspertise. Referencevideoerne formår virkelig at overbevise mig om, at du kan dit kram.

Emil Blücher:
få styr på vores engelske del af sitet. 

Jeg ved godt, at der ikke er 100 procent styr på det engelske site endnu, men jeg vælger alligevel at påpege følgende.

Husk at få ændret hele sitet til engelsk.

Ellers kan du godt være stolt Cool

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan - og tak for dit svar

Nej, video burde først vises når du klikker på grafikken (der hvor grafikken var før). Knappen du snakker om, må være "kontakt mig" knappen. Denne skulle meget gerne pege over mod en ekstern side.

Hvilket styresystem samt browser bruger du?

Her et lille screenshot der viser hvordan det bør se ud:

Endnu engang tak!

- Emil

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtigt godt lide førstehåndsindtrykket. Er helt vild med jeres omvendte advarselstrekant til højre (var dog 50/50 om jeg burde trykke på den) men god side man efterfølgende kommer ind på og så overholder i jo cookiepolitiken:)

Den grafik-ting  med de mange symboler i en cirkel... jeg blev lidt skuffet over at der ikke var individuelle links/videoer til de forskellige symboler da det kunne have været en lækker detalje, men det kommer måske.

Og så vil jeg gerne kunne lukke en video når den bliver åbnet. Jeg kan ikke lige finde det lille x på jeres, men det er måske blot mig:)

Thumps up.

Vh Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Af en eller anden grund må jeg være blevet sendt ind på din gamle side, da det slet ikke ligner det du har på billedet.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil: Super at den falder i din smag

Simon: Billederne af Sandra og jeg på den engelske hjemmeside er også i en klasse for sig selv - aldrig har jeg set så godt ud på et billede :)

Rasmus: Jeg kan godt se at man kan har svært ved at vide hvor man lander, hvis man ikke kender cookie-logoet. Jeg tilføjer rel=info til billedet, så man får en pæn lille mouse over tekst når man holder musen over den.

Allan: Pyyyy-ha, det kunne jeg heller ikke forstå. Du må have haft en gammel kopi liggende på din PC. Prøv at sæt tryk ctrl + shift + r når du står på siden (hvis du har pc), eller cmd + r hvis du har Mac.

Flere inputs er selvfølgelig meget velkomne 

- Emil

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis man kigger på referencer har du 3 logoer men "kun" 2 referencer med tekst/billede

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide den. Nu kiggede jeg lige hurtigt rundt, og der er lidt formuleringsfejl hist og her. På forsiden har du også sat to punktummer ind efter et udråbstegn. Der er sikkert andre småfejl, som nemt kan rettes - men ellers en ganske fornem side :-)

Læs mere om vægtløftning, og find vægtløftningssko på NC Sport.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)