Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel ved linuxwebhotel.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg skulle til at lave min første hjemmeside og mit valg var tidligere faldet på linuxwebhotel.dk men nu ser det ud til de er lukket. Er der nogen der ved hvad der er sket og nu når man skal bruge dem pludselig er lukket?

Mvh. 
Brian  

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. nice:
Jeg skulle til at lave min første hjemmeside og mit valg var tidligere faldet på linuxwebhotel.dk men nu ser det ud til de er lukket. Er der nogen der ved hvad der er sket og nu når man skal bruge dem pludselig er lukket?

Yeps,

De er ved at lukke ned. Webhoteller skulle blive overtaget af meebox.net. Hvis du har betalt for dit webhotel har jeg foprstået, at du kan få pengene tilbage.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ejeren bag er efterhånden "berømt og berygtet" for at tilbyde webhoteller i et par måneder, hvorefter han bliver træt af det - lukker ned, og starter så op med enten samme eller andet navn et par måneder senere. Dette har tidligere været debatteret vidt og bredt her på Amino f.eks. http://www.amino.dk/forums/t/182940.aspx?PageIndex=1

Kan du nøjes med 100 MB plads, så kig forbi domaindirect.dk - og få webhotel helt gratis. Domaindirect har kørt med det koncept i årevis, så selvom det er gratis, så ville jeg sagtens turde løbe an på netop dem.

Ellers tilbyder webhosting.dk webhotel i et år for 1 kr. - så kan du jo altid vurdere derefter om du vil blive eller søge nye græsgange - webhosting.dk er også meget stabile.

Endelig får Meebox og Unoeuro også gerne rosende ord med på vejen blandt "lavpriswebhotellerne", Meebox har fået lidt høvl for performance, men jeg tror de er ved at være ovenpå igen - så disse 2 går du heller ikke galt i byen med.

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, kan du skrive lidt mere om hvad din hjemmeside skal bruges til?

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Linuxwebhotel.dk var sidste forsøg.

Det er lidt ærgeligt med amino, der er meget fokus på det negative ved iværksætteri. De fleste iværksættere giver ikke så let op og der er da en del som prøver samme ide af nogle gange før man til sidst giver op eller det bliver en success, ofte med nogle justeringer hver gang.

Jeg har lavet en aftale med MeeBox.net om at de overtager, det gør jeg fordi de virker som om de har styr på tingene, en stabil tjeneste og fordi de har en super kundeservice.

Godt nok har jeg lukket ned nogle gange, men jeg vil minde om at jeg altid har leveret det som man har betalt for og fundet en løsning med enten overdragelse, drevet det videre og i nogle tilfælde har jeg også givet pengene tilbage hvis jeg ikke har kunnet levere eller at man lige har købt webhotellet. Der er mange der lukker ned med et brag så alle kunder mister data eller har betalt for noget de ikke får...det har jeg trods alt aldrig budt mine kunder.

Selvom der er lukket for nye kunder, fornyelser og det er ved at blive overdraget, så yder jeg stadig support, der tages backup osv. indtil alle kunder er i god behold det nye sted.

Jeg har desværre ikke tid til at kommentere så meget herinde, så det er ikke sikkert der bliver svaret på indlæg selvom der kommer mere kritik.

Held og lykke til de aminoer som kæmper for deres projekt, jeg har altid haft stor respekt for de iværksættere som det lykkedes for.

Hav en forsat god dag.

;-Peter

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de lukkede vidst helt ned og overgik til meebox. Så mon ikke du har et abonnement der, hvis du har betalt for din hjemmeside?

Ellers kan ham her nok hjælpe: http://www.amino.dk/forums/t/189439.aspx - Ifølge denne tråd tilbyder han i hvert fald kunder som er kommet i bekneb andre steder at flytte gratis over... Mon ikke han kan give dig et godt tilbud, hvis du forklarer din sag? Smile

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
alle abonnementer er overtaget af meebox som er igang med at flytte kunder, det kan godt tage lidt tid da der alligevel er en del domæner og data som skal flyttes.

hvis der er behov for support og man endnu ikke er flyttet til meebox servere, så skal man bare oprette en ticket på vip.linuxwebhotel.dk så vil jeg eller meebox besvare de tickets, supporten er stadig hurtig og god.

der vil blive sendt en mail til alle kunder fra meebox i denne uge med mere information om overtagelsen.

mvh

Peter Nilsson
Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)