Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftaler, priser og ansøgninger

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er ved at udvikle en webshop og nu kommet dertil hvor der skal tages beslutning om indløsningsaftaler. I den forbindelse er jeg ved at sætte de forskellige muligheder op mod hinanden for derfra at kunne tage en kvalificeret beslutning. Det skal dog være en kortbetalingsmulighed, så PayPal og andre alternativer tænker jeg altså ikke på her.

Jeg har læst mange indlægdiverse fora og selv undersøgt priser, men mange gange er der modstridende oplysninger, så nu vil jeg lige have afklaring om et par ting og svar på et par spørgsmål jeg ikke har kunne finde nogen steder. Fx blev jeg meget i tvivl om det kostede noget at ansøge om en aftale hos nogen af de følgende indløsere? Er der nogen som har oplysninger til de manglende priser herunder?

- Nets, Dankort aftale. Oprettelse kr. 250. Årsabonnement kr. 1.000. Transaktionsgebyr på kr. 1,45 per betaling + 0,10% (over beløb på kr. 500). Jeg går ud fra at denne aftale også kan tage Visa/Dankort?

- Nets/Teller, udenlandske kort. Oprettelse kr. 1.000. Månedsabonnement kr. 100. Transaktionsgebyr på 1,5% (for dansk udstedte kort). Jeg læste på nogle forskellige sider om at det kostede kr. 3.500 at ansøge - kan det virkelig passe?

- Euroline, udenlandske kort. Oprettelse kr. 0. Månedsabonnement kr. 0? Transaktionsgebyr ca. 2%?

- Swedbank, udenlandske kort. Oprettelse kr. ? Månedsabonnement kr. ? Transaktionsgebyr ?

Så vidt jeg kan forstå accepterer Euroline og Swedbank også Visa/Dankort, blot ikke det "rene" Dankort, eller hvad?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Matpedersen:
Nets/Teller, udenlandske kort. Oprettelse kr. 1.000. Månedsabonnement kr. 100. Transaktionsgebyr på 1,5% (for dansk udstedte kort). Jeg læste på nogle forskellige sider om at det kostede kr. 3.500 at ansøge - kan det virkelig passe?

Jeg er ikke helt sikker på hvor du har de 1,5% i transaktionsgebyr fra. Det er i hvert fald ikke rigtigt

Du kan se priserne for Dankort (herunder Visa/Dnakort) her.

Dankortet er det absolut billigste betalingskort, og de 3.500 kr. i oprettelse du har læst om, er hvis du vil have internationale kort gennem Teller. Men det vil du ikke :o)

Hos Swedbank er priserne noget du forhandler dig frem til, så det er bare om at ringe til dem. Jeg går ud fra at det er det samme hos Euroline, men da vi ikke bruger dem, er jeg ikke sikker.

Så jeg synes bare du skal ringe eller skrive til Euroline og Swedbank, og høre hvad de kan tilbyde.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Matpedersen:
Nets/Teller, udenlandske kort. Oprettelse kr. 1.000. Månedsabonnement kr. 100. Transaktionsgebyr på 1,5% (for dansk udstedte kort). Jeg læste på nogle forskellige sider om at det kostede kr. 3.500 at ansøge - kan det virkelig passe?

Jeg er ikke helt sikker på hvor du har de 1,5% i transaktionsgebyr fra. Det er i hvert fald ikke rigtigt

Du kan se priserne for Dankort (herunder Visa/Dnakort) her.

Det jeg henviser til her er udenlandske kort igennem Teller, ikke Dankort igennem Nets.

igang:
Så jeg synes bare du skal ringe eller skrive til Euroline og Swedbank, og høre hvad de kan tilbyde.

Euroline ringede jeg til i går, men de havde stoppet med at tage nye kunder ind før medio maj. Swedbank har jeg ikke haft kontakt til endnu. Men er der nogen som har erfaringer med dem i forhold til opstartspriser og gebyrer?

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med samme problemstilling - og Teller oplyser, at tager 1000 kroner i oprettelse for internationale kort. Kickeren er jo så, at der står, at det et behandlingsgebyr (eller noget i den dur).

Vil det så sige, at der kommer 3500,- oveni hatten?

Læs mere om vægtløftning, og find vægtløftningssko på NC Sport.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Teller tager 1000 DKK i oprettelse og 100 DKK i måneden - dertil giver du 1,5% af omsætningen fra disse internationale kort (betalingsgebyret).

Link 

Se evt. mit indlæg her om internationale betalingskort

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste godt lige dit indlæg - og har selv gransket Teller's hjemmeside + priser.

Hvor kommer de 3500,- fra, som der bliver nævnt i tråden? Det kan på den anden side også være lige meget, hvis de 1000,- som Teller oplyser holder.

Læs mere om vægtløftning, og find vægtløftningssko på NC Sport.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Holm Jørgensen:
Hvor kommer de 3500,- fra, som der bliver nævnt i tråden?

Dette var deres oprindelige oprettelsesgebyr, inden at de satte priserne ned den 1. julie 2012. Priserne nævnt ovenfor er korrekte.

Swedbank tager også et oprettelsesgebyr - på DKK 1900.   

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Aah, okay. Tak for svaret.

Læs mere om vægtløftning, og find vægtløftningssko på NC Sport.

Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Pedersen:
Swedbank tager også et oprettelsesgebyr - på DKK 1900.

Okay, tak. Godt at vide.

Er der nogen der ved noget om Teller, Swedbank eller Euroline kræver at man skal stille en form for sikkerhed? Jeg læste mig frem til at nogen skulle have en konto med 50.000 kr. stående.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved så meget, at Euroline ikke tager kunder ind før primo maj - og at de ikke kan garantere en aftale med firmaer, der har en lille omsætning.

Mailede til dem i fredags.

Læs mere om vægtløftning, og find vægtløftningssko på NC Sport.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)