Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er vores hjemmeside værd

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR

Ja det kunne vi jo prøve. Kan du anbefale et sted at sætte sin side til salg? er der ikke noget med at man skal være amino plus medlem for at sælge her?

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi, jeg synes siden har en stor potential.  Den kan forbedres i mange steder: designen, funktioner og måder til at tjene penge på. Men det er svært at sige hvor meget den er værd, det kommer an på mange ting, kan du fortælle lidt mere om sidens backend, f.eks. som databasen, hvordan er hostingen osv.?  

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hl

Tak for det:) Vi synes jo os selv den har potentiale. Vi ved at der er ting der skal forberes, vi er også ved at få tilknyttet en programmør. Hvad mener du med backend? vores host er one.com de har været lidt ustabile på det sidste for at sige det mildt!

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Backend er sådan noget som hvilket programmeringssprog den bruger, hvordan i opbevar jeres data, hvor stor er kundedatabasen, osv. Med de funktioner I har på siden nu, vil en programmør lave den på kort tid. Men så er der kundedatabasen, besøgstal, hvor finder man den på search engine osv. som tæller mest.  

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

praktikanten86:
vores host er one.com de har været lidt ustabile på det sidste for at sige det mildt

man kan jo undre sig at du mener din side er så meget værd og så har du ikke gjort noget ved det faktum at du synes din udbyder er ustabil? Havde jeg en side der var 30.000 værd der levede af reklameindtægter var jeg da smuttet forlængst hvis min udbyder ikke var stabil.... tænk professionelt.

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Søren Pedersen

Jeg har på intet tidspunkt påstået at vores side er 30.000 værd. Og hvis du læser hele tråden vil du erfare dette. Som jeg skriver, smed jeg tallet i debatten fordi det var den eneste måde at få folk i tale på, og man må sige det har virket over al forventning.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)