Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med start af online shop/butik : )

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. da jeg nu igen er blevet smidt ud af skolen.. tænker jeg .. det snart går galt da jeg føler ingenting bare køre for mig .. 

Skuffer HELE tiden mine forældre, og jeg ved ikke hvad .. Så nu har jeg tænkt mig at tag mig sammen! 

Nu til sagen .. har hørt man ikke har brug for nogen som helst uddanelse hvis man starter sin egen virksomhed? Eller om en plet som fks vold på straffeatesten ikke gør noget .. 

Så har gjort mig nogen tanker om at jeg ville starte min egen web shop hvor jeg vil sælge tøj og måske noget andet på et andet tidspunkt men istarten tøj .. lidt ligesom smartguy.dk / shakk.dk osv. 

Men er der nogen særlige regler for det? Tænker så jeg ikke en eller anden dag står med en kæmpe stor bøde .. 

Og må jeg gerne fks, købe billigt tøj og sælge for mere? Tænker hvis jeg kan få noget tysk/ tøj fra kina / japan eller sådan overdrevet billigt om jeg så må sælge det videre i danmark for mere på min web shop .. 

Håber en eller anden klog person gider at hjælpe mig da det virkelig betyder meget for mig at rette op på nogen private ting!

P.s jeg er 17.. hvis det gør nogen som helst forskell .. 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :]

jeg er selv 17, så skal på ingen måde gøre mig til ekspert, men det lyder som om det er en lidt forhastet løsning.

At starte en webshop kræver overskud og tid, massere af tid. Og især når du vil handle med tøj. Du nævner selv et par sider som er rimelig hyped i Danmark, hvad skal din side kunne som de ikke kan. Kunne du finde et produkt du havde lettere ved at sælge kunne det måske være. Det kræver så lidt startkapital, men det skulle jo være til at overkomme.

Når det så er sagt, friskt at du vil prøve at hanke op i dig selv, alt muligt respekt til dig, og hvis du, trods ovenstående, vælger at gå videre med din idé må du endelig kontakte mig pr. PM, så kan jeg prøve at hjælpe dig lidt i gang, da jeg har lidt erfaring med at få folk i gang med sådanne projekter.

Venligste hilsner, Daniel :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar daniel .. Yep :) Er sgu klar over det kommer til at tag en del af min tid osv.

Er os villig til at give mig fuldt ud for det her .. Og det sgu ikke noget jeg bare siger .. :) Jeg skriver lige til dig. - :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Scytao

Jeg tager hatten af for at du gør et forsøg på at rette op på nogen ting og at du umiddelbart er så ærlig omkring det.

Nu må det at starte en virksomhed ikke blive som en slags sidste udvej for at gøre noget så dine forældre kan blive stolte af dig.

Det skal være fordi du mener at du har interesse og lyst til at gennemføre det og at du har det drive det kræver at stå alene
med de mange opgaver, for det er nok for de fleste 17 årige en ret stor mundfuld.

Jeg ved godt at det er lidt på mode at starte tøj mærker og webshops op og at "alt" ligesom ser ud som om det kan lade sig gøre for små midler.

Men ud over du nævner nogen tøjmærker hvad skal så være din indgangsvinkel til projektet ? Har du puslet med salg på f.eks. Facebook som mange
gør for tiden for at prøve ting af eller andre erfaringer du kan bygge videre på ?  Hvilken viden har du om de produkter du tænker at sælge ?

Det kunne være du havde tanker om et bestemt kundesegment, omgangskreds, interessemiljø whatever som du kender godt?

Det kunne f.eks. være et projekt hvor man kombinerede interessen for noget bestemt musik med at nogle produkter eller en anden indgangsvinkel
til en bestemt kundegruppe. Der er næsten nød til at være lidt mere "ide indhold" end bare det at ville have sin egen webshop medmindre du har masser kapital til
markedsføringen?

Start med at lave din egen liste over hvad du mener der skal gøres for at du kan realisere ideen. Herefter kan du sikkert afgøre hvilke ting du selv vil kunne klare i projektet og hvilke du skal have hjælp til, ellers bliver det svært at råde dig videre da der er rigtig mange ting at tage fat på?


Du kan få en masse info om at starte virksomhed op her



Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :) Jeg er nærmest klar på alt .. er sgu ligeglad om jeg skal bruge 12 timer hver dag på at få noget som jeg går op i lykkes til at blive godt!

Er jo skoleløs, så istedet for at tænde op i en fed med nogen venner.. kan jeg måske få en lidt så bedre vane.. : ) Og selvfølgelig brænder jeg for det :) Jeg vil vildt gerne sælge tøj, viden om tøj marker har jeg ikke så meget erfaring om .. men det er vel ligemeget? tænker bare at man skal finde et sted hvor de sælger billgt tøj som ser fedt ud og så købe det ind, og sælge det videre lidt dyrer? :)

Har desuden os en ven som har en facebook fan side med over 90000 likes .. så hvis jeg kan få ham til at dele min hjemmeside der, kommer der jo kunder ind .. :) ang markedsføring .

Er sgu os ville til at sætte plakater op og jeg ved ikke hvad for at få mit hjemmesides navn ud .. virkelig .. er parat til at gøre alt for at få en succes oplevelses med det her .. :) Men vil så igen ikke, være alt for naiv .. 

Men tager dine råd til mig tak :) 

Men vil gerne lige vide hvordan jeg trin på trin får det op og køre.. 

Altså nu er jeg ikke total meget computer expert men jeg ved at jeg skal ha et website navn ( domain ) og så en udbyder? er det lige meget hvilken en jeg tager der? Har kigget lidt på en side som hedder hostgator kan jeg bruge den? : ) 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Scytao:
Altså nu er jeg ikke total meget computer expert men jeg ved at jeg skal ha et website navn ( domain ) og så en udbyder? er det lige meget hvilken en jeg tager der?

Tag et kig på ShopNyt's guide så du husker at få alle tingene med i dine overvejelser:

http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop.html

Mvh.

ShopNyt

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har meget lang vej endnu. Du skal sætte dig ned og læse om en del emner, såsom, CVR import, Moms/Skat, Start af webshop.

Jeg ved ikke om du vil lave det til en levevej, men hvis du vil det, så skal du sætte dig meget ind i tingene.

At du er blevet smidt ud af skolen osv, er en utroligt dårlig start på en evt. karriere som iværksætter Smile

Held og lykke med det hele.

Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 64
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

God morgen.

Hvis man vil have succes her i livet, så skal man arbejde for og efter det.

Der er et gammelt ord der siger hvis man gør de samme ting igen, ja så får man samme resultat.

Hvis man bliver smidt ud af skolen fordi man ikke kan enes med lærerne, det er ikke sikkert det er lærernes skyld

Hvis man har en butik, og kunderne ikke kan lide at være der, behøver det ikke være kunderne der er noget galt med.

Nu er du 17 år, men du er gammel nok til at se på dig selv, uanset hvad du vil være i fremtiden, så er der mennesker der skal omgås, i barnetiden har man skilen og forældre, som voksen, så har man en arbejdsplads, eller medarbejdere, men også revisor og skattevæsen skal man have i tale.

Jeg håber for dig at du starter det rigtige sted, nemlig dig selv, så bliver de andre ting nemlig meget lettere.

Held og lykke i din fremtid

Bedste hilsen Tage

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Scytao.

Jeg er selv 18 idag, startede med at have min første webshop som 16 årig. Jeg har idag 2 webshop og den 3. er ved at blive lavet af en professionel!

Jeg droppede ud af 10. klasse og derefter ud af Handels gymnasiet. Jeg har derfor ikke en udannelse! Det var en rigtig hård beslutning men helt klart det værd! 

En webshop er ikke noget man laver på bare 5 min, ihvertfald ikke en successful en af slagsen! Jeg skal selv til at begynde at sælge mærkevarer som Ralph lauren, D&G, Tommy Hilfiger og mange flere... og du kan derfor godt købe noget af mig, hvis du er intra, for det er rigtig svært at sælge tøj der ikke har noget mærke nu til dags. Dels pga. den lille efterspørgsel og den høje konkurrence.

Det var ikke muligt at sende en Pb, hvis du vil have råd og tips samt hvilke fejl jeg begik da jeg skulle starte webshop. Så kan du skrive til mig:

http://www.facebook.com/www.nyoplader.dk

eller

Skype: Niels----hansen 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)