Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop. Kræver det erfaringer med programmering eller er det drag/drop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Madsnedkeren Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal finde et godt system og bygge webshop op i men jeg har ikke erfaringer med at programmere. 

Dog har jeg erfaringer med at lave shops i mono,net og hjemmesider i WP.

Har hørt så meget godt om prestashop men kan ikke gennemskue hvad det kræver af evner til at programmere.

Jeg er kun interesseret i løsninger hvor jeg selv kan gøre ALT!

Mange tak!

Morten

www.madsnedkeren.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil lave ændringer i et Prestashop-tema, så kræver det at du kan HTML, CSS og PHP.

Som udgangspunkt vil jeg dog sige, at hvis du ønsker at lave alt selv, så kommer du ikke udenom programmeringen uanset hvilket system du vælger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestashop er nok et af de nemmeste systemer at gå til som nybegynder. Hvis du søger lidt her på amino, finder du læsestof til flere timer ang. emnet :)

Skulle du være interesseret i et gratis prestashop kursus, afholder jeg et lige her: http://www.htd-information.dk/prestashop-web-kursus/

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Madsnedkeren Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Tak for linket. Det vil jeg tage et kig på.

Det virker som om du ved noget om Prestashop så jeg tillader mig lige at spørge dig. Hvor langt kommer man med den gratis version og hvilke APP´s er nødvendige at have. Ved godt at alt er relativt i forhold til hvad man vil men prisen kan vel godt stikke i vejret.

En anden ting. Er der noget der skal kodes overhovedet?

Mvh

Morten

www.madsnedkeren.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at svare på hvor langt du kan nå, uden at skal have en programmør på, da jeg ikke kender til hverken dine evner eller dine krav. Og hvilke moduler du skal bruge, afhænger også af dine krav :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)