Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO til webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mangler en der kan lave lave SEO på vores webshop der er baseret på Prestashop, mere hvis det har noget at sige.

Jeg er ikke helt klar over hvor meget SEO man kan lave på en Prestashop og hvor meget det vil koste.

Det håber jeg at jeg kan blive klogere på her.

Michael

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Webskribenten.com laver seo til webshops.

Jeg har sendt dig en PM.

mvh. Anja Nielsen/WEBSKRIBENTEN.COM

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Seo er et bredt emne, og man kan ikke sige det koster et konkret beløb at lave seo.

Seo er noget der skal laves løbende men i første omgang skal hele shoppen søgeoptimeres internt, så kan man se på alle de eksterne faktorer.

Du må endeligt skrive hvis du vil snakke nærmere om dette.

Mvh Michal

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Jeg ved ikke hvad dit budget er, men et godt råd er ikke at gå efter den billigste, men den derimod den bedste. 

Det kan godt være de billige er billige lige nu, men effekten af arbejdet er ikke altid den samme som hvis du vælger en leverandør der har været i SEO branchen i mange år og som i de fleste tilfælde har en højere timepris. 

Det er svært at give dig en pris  hvad det ville koste, da det afhænger af dine forventninger og hvor travlt du har. (hvis det drejer sig om linkbuilding, er det en god idé at sprede det ud over en lang periode, da det ellers ikke vil se naturligt ud) men en SEO analyse og onsite SEO kan man sagtens få løbet hurtigt igennem. 

Jeg håber du finder en god leverandør :-) 

Dbh Peter.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene indtil videre.


Jeg har som sådan ikke noget bestemt beløb.

Jeg har ladet mig fortælle at det der kan være besværligt med SEO og vores shop er at vi dagligt importere produktfiler hver nat automatisk, og i denne forbindelse tilføjes og fjernes produkter, produktbeskrivelser ændres jævnligt, da de hentes automatisk enten fra leverandørens database, Cnet eller Icecat.  Det sker også at varekategorier ændres i denne forbindelse, ihvertfald 1 gang om ugen er der kategorier der forsvinder og nye kommer til, så derfor kan det være svært feks at lave SEO tekster på kategorierne feks.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

At der hele tiden sker forandringer på din hjemmeside er ikke noget problem. Det trækker lidt ned at du bruger icecat, da du dermed skaber duplicate content. Det er derfor vigtigt at alle disse sider med DC bliver håndteret seo-mæssigt korrekt.

Der bør laves seo- og konverteringsoptimerede landingpages til hvert keyword, der linker videre til kategorier og produkter. Det er vigtigt at disse sider virker efter hensigten, så du får en lav enkeltside frekvens.

I mine øjne burde du kigge efter et firma, som har erfaring med både seo- og konverteringsoptimering.

Husk at spørge efter referencer, da der er mange som leverer seo af tvivlsom kvalitet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)