Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal du tage i timen?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nogle dejlige redskaber at få mulighed for at bruge!

Jeg føler det gav mig noget at forholde mig til omkring mine overvejelser som starte en webshop op. Jeg har nemlig ingen erfaring på det område og bare de to udregninger gav mig mere at skulle forholde mig til med realistiske øjne. Jeg ønsker at være så forbedret som muligt inden jeg kaster andet end min tid ind i at være iværksætter ;)

Mange tak for dem! Big Smile

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er man grøn som i absolut grøn som jeg er -så er der en del ting man ikke forstå. Fx tænker jeg at en "timelønsberegner" beregner ens timeløn, men det første jeg skal taste ind er min timeløn. Der bliver jeg lidt forvirret.

Desuden ved man heller ikke som HEEELT grøn hvad det vil sige at fakturerer. Er det at udskrive regninger?

Jeg fik sendt beregneren på mail, men forklaringerne der hjalp mig ikke. Jeg er helt sikker på at sådan en beregner vil være endnu mere nyttig for mig som ingenting ved om noget stort set. Derfor tænker jeg det måske ku være fint at skære det lidt mere ud i pap. Fx lave et "?" som ved et tryk åbner for en forklaring ud for de felter man skal udfylde.

Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint stykke værktøj, men "rådighedsbeløb pr måned" er misvisende, da det som oftest bliver brugt med, hvad man har til sig selvefter skat.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er da fin.
Jeg kan sagtens sænke min timeløn til det halve og fakturere 70% af min tid.

Stadig ok rådighedsbeløb.

Delt på Twitter og tak.
/ Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også rigtig godt lide din hjemmeside.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak fordi du deler toolet, det ser ud til at være meget brugbart.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)