Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bryllups musik, sølv, guld...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er


Jeg og nogle af mine venner har dette talent at vi kan spille musik til guld og sølv brylluper, til morgen musik.
Vi har været ude at spille et par gange før, men vi ønsker at udvikle vores kundegruppe lidt.
Samtidig så ønsker jeg personligt, at starte en hjemmeside op hvor folk kan booke os.
Det der så bliver det sjove er at jeg kender nogle som også spiller til selve bryllupper, med bands, og
så var det jeg tænkte om man kunne virke som en form for mellem led, hvor man selv to en procentdel af
hvad de tjente.

Alt dette regnede jeg med skulle ligges op på en hjemmeside, og så ellers bare igang med at spille noget musik.
Det jeg så vil have jer til er at fortælle om min idéer er gode nok, eller der var noget som jeg burde ændre.
Samt om der er nogle juridiske spørgsmål som i kan se giver et problem.

Jeg takker mange gange.

Jack

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :-)

Din idé findes desværre allerede. Det går under navnet 123festmusik.dk 

Der findes også andre musikbookingstjenester. :-)

Desværre. Men held og lykke med spilleriet! :-)


Mvh. Daniel Vorting

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hos Dansk Festmusik har vi faktisk allerede gang i sådan noget Smile

Det er bestemt ikke for at tage modet fra dig, men som Daniel skriver, så er det ikke den dybe tallerken du opfinder Stick out tongue

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kan godt se at det er ikke sådan noget man skal ud i.
Det jeg egnetlig havde håbet på med hjemmesiden var at folk der havde hørt os spille, ville have et sted
at fortælle deres venner om.
Jeres hjemmesider er tilegnet mange forskellige bands som ingen referencer har.
Det er det jeg vil prøve at skabe med denne hjemmeside.
Med det bandt jeg kender, vil jeg jo bare kunne henvise til dem, hvis det er sådan noget
kunderne mangler frem for morgenmusik.

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  123udlejning Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis i har lyst til annoncere jeres service gratis, kan i gøre det på hvores nyeste projekt: http://www.123udlejning.dk/ 

Her kan man oprette sig selv gratis, indenfor en lang række forskellige brancher. 

Mvh

Alexander Svensson,

123udlejning.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbudet!
Vil jeg da straks gå igang med at oprette.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Blikfanger Freelance Onlinebureau Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jackson

Jeg har arbejdet med festmusik og websites de sidste seks år: Både som webmand og musiker.

www.musiknonstop.dk

og www.musik-til-julefrokost.dk

Jeg synes, din idé er god, men du skal arbejde målrettet med den og og sørge for at markedsføre dig rigtigt på nettet, hvis du vil have kunder i butikken.

De seneste år er konkurrencen efterhånden blevet hård i søgemaskinerne, og det er min erfaring, at det kræver tid og energi at blive fundet på eksempelvis søgeordene: "morgenmusik", "musik til sølvbryllup" m. fl. 

Jeg er spændt på at følge dit projekt. God arbejdslyst.

VH Steffen

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack. Selvfølgelig skal I da på banen med en hjemmeside, hvor folk kan se hvad I laver. Og selvfølgelig skal I da ud og spille oftere. Bookingbureauer og reklameplads hos andre er ofte ikke uden omkostninger. De sider der tilbyder gratis reklame, ses ofter ikke af ret mange - det koster nemlig noget (tid og penge) at markedsføre. Intet er gratis. Men I kan forholdvis billigt gå i gang med en hjemmeside. Domæne og diverse/kom-i-gang-agtigt, maks 300 kroner.

I Berlin mødte jeg et band, der gik rundt om aftenen og spillede fra restaurant til restaurant - gav to numre og så videre til næste. De tog ikke mod penge, men delte visitkort ud. God event og markedsføring.

Op på cyklen og prøv nye metoder og gør en forskel. Frank

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Steffen og Frank, det var dejlig inspirerende ord!

Det jeg havde tænkt på med hjemmesiden var en form for sted hvor folk kan læse mere om os.
Dog som jeg kan forstå på jer begge to, skal jeg bruge det mere som markedsføring, frem for reference
punkt?

Frank du har nok ret i at få noget mere at lave, må man ud i at finde på noget unikt at reklamere med, men vores morgen musik har nok ikke så meget med strøget at gøre. Vi må prøve at finde noget lige så unikt.
Tak for jeres svar!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)