Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Harlemshake.dk domæne sælges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Købte Harlemshake.dk og Harlem-shake.dk men får ikke lavet noget på domænerne.

Sælges for 100kr inkl moms, kun domæner intet hosting eller indhold med i prisen.

Mvh Kristian

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kristian. Sikke noget møg du har rodet dig ud i. I dag Harlem - i morgen LondonDance eller BerlinBuzz or whatever. Gå i gang med en fed og langvarig business-case - i stedet for kortvarige indskud, der helt sikkert forsvinder som duggen for solen. Der findes ingen lette løsninger. Mange herinde bliver forblændet af de hurtige og fancy løsninger. Men de holder ikke i længden. Prøv at se hvor mange der vil sælge/forsøge at komme af med noget der aldrig har haft ben at gå på. Glem lortet og kom videre. Det positive var at du forsøgte. Det giver mening at give den gas og tro på sine ideer. Men tænk ud over rampen. Tænk lidt længere end i morgen. Jeg byder 5 kroner. For begge. Så kan jeg sælge dem videre til et par afro-danskere, der kunne synes at det var et fedt dot dk. Håber du fik en ide her. Frank

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

 Det var da noget af et svar? Han skrev jo bare to linjer om at han sælger. Intet om folks menings om diverse forretningsmodeller. Er skam sikker på, at der kan være lidt penge at tjene, på disse "fancy" løsninger. HarlemShake er rigtigt populært for tiden, så jeg tror sagtens man kan sætte ordentligt contet på disse domæner og tjene penge på dette.

Men igen, nu spurgte han ikke om noget som helst. Blot et ønske om salg.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 03:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian

Så vidt jeg ved, er 'Harlem Shake' navnet på den originale sang, og derfor et produkt, i guess. Muligvis skyder jeg helt ved siden af her, men umiddelbart ville jeg gætte på, at du faktisk skal have rettigheder for at oprette et sådant domæne - men jeg kan jo tage fejl :-).

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,

Så alle sangtitler er altså ikke lovlige at købe som domænenavne? Og så er det vel i grunden heller ikke lovligt at kalde en sang for noget, en anden sang allerede hedder? Kan du selv høre det? :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Vil ikke spilde krudt på og kommenterer på noget af ovenstående...

Men domænerne er nu reserveret!

God dag :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)